irriterande Youtube

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare _FiA_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 746

_FiA_

Trådstartare
Vad är det för ny dryg grej tuben har börjat med? När jag tittar på klipp och den behöver buffra lite så istället för att bli tyst någon sekund så spolar den tillbaka i ett par sekunder i videon direkt och spelar upp samma sak igen. Sjukt irriterande ! Är det bara för mig det blir så? Kan man ställa in någonstans så att man slipper höra samma sak om och om igen:yuck:;)

Sv: irriterande Youtube

Samma för mig :yuck:
Eller bilden stannar men ljudet hoppar tillbaka :O det är sjukt störigt… Dessutom tycker jag nya kommentarsystemet suger :/

Sv: irriterande Youtube

jaa nu när du säger det så har du rätt i att det är bara ljudet som hoppar tillbaka. Men huuuur får man bort det ?! :S

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 286
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
7 071
Senast: Grazing
·
Samhälle Långt inlägg 🙈 Jag miljötränade ena hunden idag, först tog vi en promenad och sedan som vi brukar så tränar jag utanför en butik medan... 2
Svar
29
· Visningar
4 032
Senast: Lingon
·
Relationer Vet inte hur jag ska börja denna långa historia, men i korta drag så flyttade jag in på gården min kille och hans föräldrar bor på. Allt... 7 8 9
Svar
179
· Visningar
28 115
Senast: Crossline
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka