ISIC kort?

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare emlem
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 577

emlem

Trådstartare
Den här lilla bukaren ska ut i stora vida världen, ska till Kina och Australien och undrar nu om det är lönt att skaffa ett ISIC (internationellt studentkort) kort:confused:

har du inget universitets kort? dar det star att du ar student pa engelska? det brukar funka for mig iaf, haromdagen använde jag mitt student visa. Det funkade det med :) men det beror ju pa hur petiga dem ar (jag kopte ett kort till MRT tagen i Taipei)

Jag har bara mitt mecenatkort, tror inte att de accepterar det. Jag ska ju inte studera så jag har inget studentvisa, ska bara semestra men som student vill man ju gärna ha lite rabatter här och var ;)

Liknande trådar

Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
2 431
Senast: MiniLi
·
Övr. Barn Då är tiden kommen för att önska skola till förskoleklass. I samhället vi bor finns 2 olika skolor med F-3 som man får önska mellan. Vi...
Svar
10
· Visningar
1 023
Senast: Badger
·
Samhälle Sett uppdrag granskning nu ikväll och blir illamående över dessa avskum rent ut sagt som lurar främst äldre personer. Samtidigt har jag... 2 3 4
Svar
77
· Visningar
5 214
Senast: nullo-modo
·
Hemmet Vad bör man titta på mer specifikt om man funderar på att köpa ett hus från förra sekelskiftet? Är det något särskilt som brukar vara...
Svar
10
· Visningar
1 645

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka