Islandshäst bett

Islands_owner

Trådstartare
Har sett att det finns ett speciellt islandshäst bett. Kallas droppe tror jag. Vad är det för speciellt med detta? Varför just till islandshästar?

//Therese

Sv: Islandshäst bett

Har sett att det finns ett speciellt islandshäst bett. Kallas droppe tror jag. Vad är det för speciellt med detta? Varför just till islandshästar?

//Therese

Vad är det du menar för bett då? Länk till någon bild kanske?! Droppe brukar ju mittendelen i ett 3 delat bett kallas nämligen, så förstår inte vad du menar.

Liknande trådar

Islandshäst Hej! Jag undrar om det är okej att jag rider islandshäst? Jag är 163 cm lång och väger 63-65 kg. Jag googlade och fick fram olika...
Svar
7
· Visningar
820
Senast: Edla
·
Islandshäst Får hem ett par nya hästar inom kort och tittar just efter varsitt utegångstäcke för dem. Skulle gärna vilja ha ett som är anpassat för...
Svar
8
· Visningar
979
Senast: Ajda
·
Utrustning Jag undrar vilken storlek på träns islandshästar brukar ha. Jag har ett träns i storlek cob som min fjordhäst växte ur. Har full på...
Svar
5
· Visningar
351
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Tidigare Ekenäsbon Stella Fältmarsch älskar sina islandshästar. Och det är speciellt gångarten tölt som hon gillar hos de här lugna...
Svar
0
· Visningar
127
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka