Islandshästforumet

Hedinn

Trådstartare
Moderator
@Gunnar Vad är anledningen till att islandshästforumet försvunnit och istället hamnat under Tävlingsgrenar?
 
Tyvärr samma anledning som övriga grenforum som flyttat in dit.
Aktiviteten den senaste tiden har varit väldigt låg, trist då just Islandshäst varit väldigt aktivt längre tillbaka.
 
Tyvärr samma anledning som övriga grenforum som flyttat in dit.
Aktiviteten den senaste tiden har varit väldigt låg, trist då just Islandshäst varit väldigt aktivt längre tillbaka.
Anade det. Hur räknar du på aktivitet i såna lägen? Kollade mängden trådar som varit aktiva sen årsskiftet och det är samma mängd som på Fälttävlan och Körning, vore ju trist om det bara blir Dressyr och Hoppning kvar, även om jag förstår syftet med att inte ha inaktiva forum.

Det jag kan se lite som ett "problem" med detta, är väl att det fanns rätt mycket trådar som inte har med tävling att göra, och tänker att folk kanske inte tittar under "Tävlingsgrenar" efter såna. Vore det möjligt att döpa om "Tävlingsgrenar" till bara "Grenar" eller något annat, liknande, som antyder att det är specifika inriktningar, men inte nödvändigtvis handlar om tävling? Det tror jag kunde vara till fördel för alla grenar som ligger där.
 

Liknande trådar

Bukefalos Snälla @Gunnar kan du lägga till ett nytt prefix på hundsidan för de lekfulla och "oseriösa" trådarna, liknande gnägg som finns på...
Svar
5
· Visningar
667
Senast: Gunnar
·
Kultur Önskar er alla en god och fröjdelig jul och tack för det gångna året. God jul till dig ochså Gunnar 😀
Svar
4
· Visningar
325
Senast: dobbis
·
Hundhälsa Är det någon som har erfarenhet av återkommande ögoninflammation på hund? Vad var felet? Min GR tik på 15 månader har nu fått...
Svar
13
· Visningar
521
Senast: Rugge
·
IT & mobiler Hej! Efter uppdateringen på Apple Watch så har det försvunnit den där symbolen som man trycker på för att en telefon ska plinga till...
Svar
2
· Visningar
477

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp