Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästsjukdomen Kvarka cirkulerar i distriktet, och under nästa vecka stänger Lysekils Ryttarförening sin anläggning.
Inga hästar får lämna anläggningen och inga nya hästar får komma in. Ridskolan håller dock igång som vanligt.
– Det är en ren försiktighetsåtgärd. Inga av våra hästar är sjuka, säger ordförande Christina Pettersson. ...
[prbreak][/prbreak]
Källa / Läs mer: http://www.lysekilsposten.se/artikel/isolerar-hastarna-av-radsla-for-sjukdom/
Hästnyheter
Baståsens ridklubb i Surahammar tvingas hålla stängt. Anledningen är att flera av klubbens hästar har insjuknat i den väldigt smittsamma...
Hundavel & Ras Att göra en lista är superbra. Min nuvarande ras låg inte bland favoriterna förrän jag gjorde en plus och minus-lista och insåg att den...
Ekonomi & Juridik De vill avvakta tills tvisten är löst. De är väl rädda att göra fel. Troligen skulle jag kunna ligga på men jag väntar tills jag har ett...