It´s a boy!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: It´s a boy!

He he en av mina kompisar fick nummer fyra för ett tag sen hon hade tre grabbar innan och så blev det en konstigt tjej. Hon kallade henne för honom .... ja hon sa att det var ganska förvirrande med en annan sort.
 
Sv: It´s a boy!

:) GRATTIS :)

Jag vill också ha barn, har försökt i ca 2 år nu, det kanske är tid att ringa och beställa tid på MVC för att kolla så allt står rätt till!!!!

Eller, det kanske är svårt att bli med barn? Har gjort...*gulp* tre aborter när jag va mkt yngre...Kan det ha blivit nå fel?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
10 948
Senast: jemeni
·
Kropp & Själ I november är det 10 (!!) år sedan jag fick munnen insparkad av en häst. Ni är många som följt mig under alla år och jag minns så väl...
Svar
16
· Visningar
1 292
Senast: Sonic76
·
Kropp & Själ Min käre far, som jag talade med på julafton och då svarade att allt var bara bra när jag frågade hur det var, åkte in akut till sjukhus...
Svar
11
· Visningar
7 576
Utrustning Har precis införskaffat en ny väst, en Racesafe :love: Innan dess hade jag en Outlyne, som jag bokstavligen H A T A D E... Den satt...
Svar
17
· Visningar
2 286
Senast: lady_vip
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp