Itunes - bara synka film?

Lupino

Trådstartare
Jag är inte vän med Itunes på något sätt.

Jag vill flytta över några filmer från itunes till min ipad (version 1, jag synkar via sladd). Mina appar vill jag inte röra. Om jag klickar bort "synkronisera" på programfliken så tar den bort alla appar från min Ipad.

Om jag har allt ibockat (både film och appar) tar synkningen MÅNGA timmar (jag har flera hundra appar installerade). Finns det inte något sätt att bara flytta en del av informationen (som film) och lämna allt annat orört?

Sen en annan fråga, det strular att föra över filmer. Den skriver att "filmen kunde inte skrivas" eller liknande. Någon som fattar varför? Jag har fört över filmer förut (gjorda med Handbrake).

/ Itunes-novis
 
Sv: Itunes - bara synka film?

Kan det funka att välja manuell synkronisering för film och video under fliken Sammanfattning ---> Alternativ?

Är filmerna i rätt format och i rätt upplösning? Jag tror inte att man kan lägga in filmer i 1080p på ipad och ipad 2 via itunes, upplösningen bör således ligga på 720p eller lägre för att det ska fungera.
 
Sv: Itunes - bara synka film?

Tack för tips om upplösning, det ska jag kolla!

Jag hittade inställningen med manuell överföring och provade att dra över film via biblioteket istället och då förblir appar orörda.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp