Ivanhoe FRH 743?

• Dressyr
  • Trådstartare Trådstartare Doris Day
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 841
D

Doris Day

Någon som har en avkomma efter honom? Funderar på att köpa en påläggskalv som har honom som fader.

Vad tror ni om rasen Fredriksborgare inom dressyr?

Sv: Ivanhoe FRH 743?

Ivanhoe har ju fått bra poäng på sina gångarter så det är väl möjligt att han lämnar avkommor med bra gång. Vad är det för moder? Danskt varmblod?

Fredriksborgare funkar bra till dressyr om man hittar "rätt". Precis som med andra raser finns det ju en del som har det och de som saknar det...

En hingst har ju gått Young rider-EM (eller om det var junior, tror dock på YR), en tävlat upp till GP, här i Sverige går en St:Georges och så många många fler. :)

Liknande trådar

Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att... 2
Svar
23
· Visningar
2 324
Senast: Kajsalisa
·
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
1 896
Senast: ildiko
·
Ridning Hej! Finns säkert fler än jag som har hoppstammad men mest rider dressyr . Jag är inte så avancerad , msv:c/b. Tittar nu på lite olika...
Svar
7
· Visningar
1 165
Senast: Fiorano
·
Hundträning Jag funderar mycket just nu. Jag har bestämt att alltid ha 2 hundar. Jag har trivts med det men bestämt att inte skaffa mer pälsvård för...
Svar
13
· Visningar
810
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Om samvete vs effektivitet
  • Eurovision 2025
  • Vad gör vi? Del CCXIII

Hund, Katt, Andra Djur