Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jupp.
Ingen aning. De var hur pigga som helst innan, sen såg mamma idag att båda låg där, döda. Blir till att hålla koll på monstren här hemma då ifall det skulle vara tal om nåt virus... Men får väl hoppas på att de helt enkelt "blev gamla samtidigt" eller nåt
Jo precis.
Mamma kastade ju dessvärre pippisarna också, så inte kan de obduceras heller. Inte för att jag tror mamma hade lagt pengar på det då, men iaf. Så vi får hålla koll på sparvisarna ett tag nu och hoppas på det bästa...
Ska ringas till vetten så snart som möjligt också och höra... Bara hoppas att det är en slump, de andra fåglarna må vara jobbiga men bli sjuka och/eller dö ska de ju inte behöva Ni får hålla tummarna för att allt går bra!
Hästnyheter Jag har också fått fel tid registrerat på omhoppningen för en hel del år sedan. Domaren var absolut inte intresserad av att se på filmen...
Hundavel & Ras Jag antar att det beror på hur allvarliga svårigheterna är.
Jag har mycket lättare att anpassa mitt liv efter en hund som till exempel...