Jacson lädergrimma - Bra/dålig???

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Milou75
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 828
M

Milou75

Granngården har erbjudande om smal lädergrimma med mässingspänne i svart och brun för 209kr i stället för 224kr.

Någon som vet om denna grimma är bra - hur Jacsons lädergrejer är???

Sv: Jacson lädergrimma - Bra/dålig???

Haha, vilket BRA erbjudande!!!! :smirk: Du sparar hela 15 kr, wow! :p

Jacson är helt okej till det priset, ingen superkvalitet men bättre än hööks, börjes etc.

ja visst är de generösa med detta erbjudande!!!! Håller med!;)

Bättre än lågprismärken men inte särskilt bra - tolkar jag dig som.

OK! Någon mer...

Håller med Centaur, vilket himla bra erbjudande :smirk:
Det skiljer ju knappt något.

Men jag tycker att de flesta av Jacsons produkter är helt okej. Inga kvalitétsgrejer som kan mäta sig med exklusivare märken kanske men klart bättre kvalité än på det mesta av t.ex. Hööks och Börjes produkter. T.ex. kan du nog inte jämföra en lädergrimma från HG med en Jacson lädergrimma liksom :smirk: Men Jacson är oftast klart bättre än Hööks.

Har själv ett träns från Jacson och är nöjd med kvalitén till det priset!

det va nog en sån grimma jag köpte till min ena häst i förra veckan (på just granngården, men jag betalde nog 224 kr tror jag haha).

Har bara provat den, men jag tyckte den va förvånansvärt mjuk! mkt därför jag köpte den, sen va den snygg oxå. eftersom den ändå va rätt billig så ska man nog inte förvänta sig att den har bästa kvaliteten, men jag tror den är helt ok.

jag tog en cob eftersom hästen har rätt litet huvud, stod o kollade på full oxå MEN dom flesta där hade en ljusare brun färg på nos- o nackremmen o en mörkare brun på sidostyckena!! skitfult! så kolla det bara (förvisso kanske det blir samma nyans när man smörjer det, men ändå).

jag vet inte men jag tycker inte att det är så stor skillnad från ursorungliga priset. jag hade nog köpt en lite dyrare bättre grimma om jag va osäker

Tycker att de är bra grimmor till det priset, de håller bra så länge inte hästen sliter sönder dem. Men som sagt, var ju inte värsta superrean precis ;)

Jag har en grimma från Jacson, vet inte om det är samma, men den jag har är mjuk och fin i lädret, gillar den jättemycket.

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 422
R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 075
Senast: Blyger
·
Relationer Får se om jag lyckas göra min undran förstådd, det har inte varit superlätt bland de som känner mig irl och brukar väl inte bli lättare... 2
Svar
28
· Visningar
4 387
Senast: em-pirre
·
Utrustning Jag behöver VERKLIGEN nya ridstövlar, men har stora bekymmer med att hitta rätt. Jag behöver stövlar som är både långa, vida och stora i...
Svar
3
· Visningar
1 171
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka