Jacson LÄderridstÖvlar

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare sveapea
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 141
S

sveapea

Hej.
Någon som prövat dessa stövlar??
varudata.pl

Är nyfiken på hur dom är??? är dom bra?

Sv: Jacson LÄderridstÖvlar

Tyckte inte att det var någon toppkvalité.
De var inte heller riktigt formsydda. Stora runt nedre delen av vaden.
Finns finare om du bara lägger till någon hundralapp

Några tipps??
några speciella som du tycker är bra???!!

Jag har ett par såna. Håller inte alls om det nipa säger. Jag gillar dem väldigt mycket, de sitter bra på mig trots att jag behöver ganska olika storlekar på alla sätt och vis (dessa är 40 i foten, 36 runt vaden och 51 höga, sitter jättebra! :bow: ). Ett stort plus är ju att man kan få dem i så många olika utföranden vad gäller bredd och höjd. Kolla på deras hemsida för mer info. http://www.jacson.se/

Än så länge har jag inget dåligt alls att säga om dem! :banana: :D

Såhär ser de ut på mig: http://i10.photobucket.com/albums/a101/Solvira/Prince/rumpa050403.jpg

är den bra nere vid vristen ser ut att vara smalare där än "vanliga " stövlar,
de jag tittat på och provat känns så breda där .,
(de jag har nu är jag verkligen möjda med, som så när på att detkänns just lite breda ovanför foten

Guu va bra!! tack!! ska nog köpa dom kanske...
jag har typ exakt samma storlek som du...har inte lyckats hitta den storleken på någon annan stövel...
:)

Liknande trådar

Utrustning Min dotter har börjat rida lite :love: Hon har hittills ridit i varmfodrade stövlar, men nu när dom byttes ut mot gummistövlar så insåg...
Svar
1
· Visningar
183
Senast: clusia
·
Utrustning Jag behöver ett par nya dressyrstövlar, men ju mer jag googlar, desto mer vilse i ridstöveldjungeln verkar jag bli! Jag vill ha ett par...
Svar
11
· Visningar
307
Senast: tuaphua
·
Utrustning Hej! Har tagit upp ridningen efter måååånga års uppehåll, mina gamla stövlar är fortfarande fina men omoderna och svåra att få på och...
Svar
5
· Visningar
615
Senast: Jfrelin
·
Övr. Hund Jag är nyfiken på vad ni anser är era bästa inköp när det gäller utrustning och kläder, Tänker att det kan vara allt från koppel och... 2
Svar
34
· Visningar
2 640
Senast: attheedge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka