Jacson läderridstövlar?!

Jossan_92

Trådstartare
Någon som har sådana!? Och vad tycker ni i sådanafall??
Jag har ett par beställda som med mkt tur kan komma i slutet av nästa vecka...egentligen skulle jag har tävlar regional dressyr 2/4 o var tvungen att skaffa ett par ridstövlar fort, o dom va skitsköna i foten! Men nu satsar jag på en Lokal/Regional dressyr hos hemmaklubben 29/4 istället!:devil:

Sv: Jacson läderridstövlar?!

Jag har ett par såna och jag gillar inte mina... Jag har ganska stora fötter och mkt långa och smala ben = jätte svårt att hitta stövlar/chaps utan att behöva måttbeställa. Hittade ett par Jacson stövlar som var feltillverkade:angel: för långa och för smala och som passade någolunda. Var tvungen att ha ett par eftersom vi troligen skulle ha ridit sm. Men jag får fruktansvärda skoskav i hälen efter 5 min och jag har verkligen försökt gå in dem... Man kan ju hoppas att dina är skönare, de är ialla fall snygga för att vara så pass billiga!

Sv: Jacson läderridstövlar?!

jag gillade hur dom är i foten...! tror att dom kommer att sitta ok i vaden också...annars får jag byta till smalare!!

Liknande trådar

Dressyr Okej, så här är det. Jag har rätt nyligen gått över på storhäst, en trevlig hobbynivå-hopphäst vilket är precis vad jag var ute efter... 2
Svar
34
· Visningar
4 538
Senast: Nevermind
·
M
Utrustning Hej! Min syster ska köpa sig ett par nya ridstövlar då hade hon tänkt och ville ha lite råd och tips här ifrån Buke. Hon har sedan...
Svar
10
· Visningar
1 744
Senast: Mizzeh
·
Körning Har lite småplaner på att ta upp körningen med min connemara. Han kördes när jag köpte honom av uppfödaren för 5år sedan men sen dess...
Svar
6
· Visningar
1 687
Senast: agtatoon
·
Ridning Ja jag tänkte bara starta en liten disskution, kanske lite onödig, jag vet inte. Men jag vill gärna diskutera med andra och deras...
Svar
10
· Visningar
2 566
Senast: MattiZ
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka