JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Jacson ridväst? Tips på väst för långa?
Hej! Har någon erfarenhet av Jacson ridväst? Har varit runt och provat flera men ingen som passar då jag är så lång (180 cm) och de blir för korta. Hittade denna på XXL och köpte den i S och den är längst av de jag provat. Men är den bra? Kostade "bara" 899 kr och de flesta ligger ju på 2000-3000 kr! Någon som har erfarenhet av den? Tips på väst för långa smala? Tack på förhand
Utrustning
Hej!
Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Utrustning
Jag behöver tips på säkerhetsvästar som passar till långa smala, men "kurviga" tonårstjejer. Dottern har nu provat i stort sett alla...
Utrustning
Hej! Jag är på jakt efter säkerhetsvästar till mina barn, och har letat igenom gamla trådar på ämnet men förstått av dessa att utbudet...
Utrustning
Hej allihopa! Jag letar efter en ny kavaj eftersom jag snällt får inse att den jag har inte passar mig :banghead: idag har jag varit...
Valp 2025
Övr. Hund Vi ensamtränar, långsamt. Än så länge har han bara varit själv i typ en kvart (jag har ingenstans att gå utan honom 😅) men jag har...
geting
Idag kl 21:03
Svar: 978
Visningar: 71 835
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Sitter och funderar på vad jag ska göra imorgon med hundarna. Cykla kanske? Eller testa att springa med Lily om sambons syster skulle...
Red_Chili
Idag kl 20:50
Svar: 1 403
Visningar: 85 796
Hund
Oseriös avel 2023
Svar: 1 885
Visningar: 184 059
Hund
Nordsvensk Brukshäst
Gnägg I veckan har jag varit funktionär på två olika uppdrag med FNH Värmland. Vi hade med två hästar till ett naturbruksgymnasium där det...
trassel
4 minuter sedan
Skadade hästar och konvalescenter
Hästvård Red ut med sällskap idag och han var så nöjd. Kunde gå först, men även galoppera bakom utan att ha panik. Men rätt stark blir han ute...
Marvin
12 minuter sedan
Svar: 865
Visningar: 68 336
Vård
Brunstproblem?
Ridning Jag hade inte vågat chansa på att detta berodde på brunst. Kolla upp hos veterinär, tycker jag. Kan minst lika gärna vara smärtrelaterat.
Sirap
17 minuter sedan