Jacson-täcken

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare nässla
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 786
N

nässla

Hittade ett ruskigt snyggt stalltäcke av märket Jacson idag, men tänkte jag skulle höra mig för med er innan jag slår till... Har ni några erfarenheter av Jacsons täcken (framförallt stalltäcken då)?

Sv: Jacson-täcken

menar du det här?
JRJOGSEQFOHRC.jpg

tycker det är helt okej, prisvärt iaf! lite passformen kunde kanske va lite bättre, har ett 125 till min D-ponny det är lagom i längden men lite stort i bogarna. men det är ju inte så dyrt så helt klart ett prisvärt täcke! väldigt snygga oxå, det blå/vit rutiga e jättefint :)

Sv: Jacson-täcken

Jag har ett stalltäcke med 400g. Sitter som en smäck på min häst. Står emot väta och andas. Ett av mina favorittäcken till hästen faktiskt.

Liknande trådar

Utrustning Köpte nytt täcke av märket coverme. Det är någon extra flärp med tarra längst fram på täcket vid spännena. Någon som har detta täcket...
Svar
15
· Visningar
702
Senast: MiniLi
·
Utrustning Tjo, lurar på att införskaffa ett BoT täcke till iaf ena hästen. Hos förra ägarn så gick han typ ständigt med nättäcket. Va allmänt mer...
Svar
0
· Visningar
196
Senast: Shixle
·
Utrustning Innan jag envisas för mycket så tänkte jag höra efter här. För någon vecka sedan hade Hööks i Sisjön jättestor sadelutförsäljning...
Svar
9
· Visningar
1 007
Senast: Tora
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 433

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka