Jättehungrig katt

MissFideli

Trådstartare
Seven är jättehungrig jämt. Jag jobbade idag, hon fick frukost och sen blötmat när jag kom hem. Trots det skickade jag ner henne från bänken uppåt 8 gånger för att hon tror jag håller på med mat till henne. Sista gången slutade det med att hon klev på en varm platta (skulle hälla av potatisen, så hann inte hindra henne), så nu får jag troligen åka in med henne till veterinär imorgon.
Men vad gör jag? Hon rullar redan fram.
 
Seven är jättehungrig jämt. Jag jobbade idag, hon fick frukost och sen blötmat när jag kom hem. Trots det skickade jag ner henne från bänken uppåt 8 gånger för att hon tror jag håller på med mat till henne. Sista gången slutade det med att hon klev på en varm platta (skulle hälla av potatisen, så hann inte hindra henne), så nu får jag troligen åka in med henne till veterinär imorgon.
Men vad gör jag? Hon rullar redan fram.

Sköldkörtel? Något hormonellt. Mask?

Sluta ge henne mat hon älskar :angel: 😾
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 164
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 108
Senast: Skjøldur
·
Katthälsa Hej! Känner att jag behöver bolla av mig lite och få höra med andra som gått igenom samma sak. Har det gått rätt till eller är jag bara...
Svar
15
· Visningar
2 771
Senast: WildHorse
·
Katthälsa Hej! Har läst massa trådar men inte specifikt hittat det som jag söker så jag provar här. 2016 reagerade jag på att vår (mina...
Svar
12
· Visningar
5 185
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Aktivering/leksaker
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp