Bukefalos 28 år!

Jättenöjd!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag var det andra ridlektionen på skäckiga söta ponnyn och oj, vilken skillnad det var jämfört med igår. Det gick mycket bättre idag. Igår kändes det lite som om jag tappat 3 år i utveckling eller något sådant. Idag kändes det som om jag åter börjat komma in i gängorna igen, men också börjat hitta knapparna på ponnyn.

Jag fick bra framåtbjudning på honom och han jobbade på riktigt trevligt men det verkade som om han inte riktigt orkade hela vägen utan dök i formen ibland, men utan att bli hängig i handen. Det där hade jag faktiskt velat ha filmat för att kunna stämma av hur min känsla var jämfört med verkligheten. Ridläraren tyckte i alla fall att det såg trevligt ut.
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Fick sådan oerhörd lust att skriva något. Inte som i att hitta på något, utan skriva i princip om det som är nu och här och på riktigt...
Svar
0
· Visningar
546
Senast: Takire
·
L
  • Artikel
Dagbok Tills nu så trodde jag ALDRIG att nåt sånthär skulle hända för mig. Eller egentligen så hela mitt liv är ju som jag aldrig trodde att...
2
Svar
35
· Visningar
2 332
Senast: zuli
·
  • Artikel
Dagbok Jag har tvingats undersöka min relation till pengar på djupet. Jag vet att pengar är ett känsligt ämne och att folk lätt stör sig på hur...
Svar
11
· Visningar
2 651
Senast: Unafraid
·
  • Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 717
Senast: kma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Barmarksdrag/canicross
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp