Jag Är inget troll!!!!lÄs fÖrklaring!

L

Lillgangstah

Nu blir jag riktigt sur,min trådar har låsts och massa skitsnack om att lillgangstah är ett troll! Vilket jag iofs kan förstå att ni tror,men VI är 3 st som använder denna användaren för tillfället. Min lillasyster Jennie 17 som egentligen är lillgangstah har en d-ponny som hon har tävlat upp t.o.m la:1 med.Hennes kompis Maria 17 som har utbildat sina två ponnyer upp till msv/msv men inte har någon storhäst pga av penga problem och så jag Elin 22 som är Jennies syster,lånade bara hennes användare då jag hade problem med min dressyrhäst som jag tävlar på msvb nivå och fick då förslaget att skriva frågan här på buke för att höra vad ni hade för ideer om vad det kunde vara med henne. Så var snälla och sluta mer ert skitsnack och lås upp lillgangstahs trådar så vi kan få hjälp!:cry::(
 
Sv: Jag Är inget troll!!!!lÄs fÖrklaring!

Det är iofs väldigt oavancerat att skaffa varsin användare... ;)
 
Sv: Jag Är inget troll!!!!lÄs fÖrklaring!

Näe inte särskillt:P men då jag bara skulle ställa en fråga som det var tänk så tycker jag det var onödigt att skaffa en egen användare,men nu har man gått och blivit bukenörd så kanske det vore en ide att skaffa en egen. Fast det är rättså smidigt så jag kan svara på hennes trådar åt henne om hon inte kommer åt datan. Varför syrran delar sin användare men en av sin kompisar har jag absolut ingen aning om:)
 
Sv: Jag Är inget troll!!!!lÄs fÖrklaring!

Mycket mer socialt och trevligt att dela på en, varför alltid gå egna vägar när man kan samsas. :);)

Tycker nog att alla på ÄU ska ha en å dela på. :):)
 
Sv: Jag Är inget troll!!!!lÄs fÖrklaring!

Haha de har du rätt i:) Fast det blir nog rätt krångligt i såfall,Räckte med att vi var tre på denna för att folk skulle börja snacka om troll.
 
Sv: Jag Är inget troll!!!!lÄs fÖrklaring!

Jamen det vore ju jättemysigt.

Och vilket popcornläge för oss andra när någon argumenterar mot någon annan... sig själv...eller hur det nu blir? ;) :rofl:
 
Sv: Jag Är inget troll!!!!lÄs fÖrklaring!

Haha precis,Vi får göra en användare på buke som alla får lösenordet till:D
 
Sv: Jag Är inget troll!!!!lÄs fÖrklaring!

Då denna tråd inte handlar om dressyr utan om vem som är vem när flera delar på samma användare skickar jag över tråden till Bukefaloshjälp.

Som moderator (och vanlig användare) råder jag alla tre att skaffa varsitt eget användarnamn. Era nuvarande trådar på dressyr får förbli låsta då de handlar mer om ni är troll eller inte än om era "dressyrproblem".

/b_a_l, moderator på dressyr
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp