Bukefalos 28 år!

Jag är ko-frälst!!

Sv: Jag är ko-frälst!!

Jag älskar mina kor och mina kor älskar mig! :love:

ÄÄÄLSKAR KOSSOR!! Gillar dem faktiskt bättre än hästar :o
 
Sv: Jag är ko-frälst!!

Är det dags för kotrav nu då - lite mer fartfyllt än kobingo.
Fast å andra sidan jag har sett kor hoppa m ryttare - kanske något att plocka in i rasdebatten.
 
Sv: Jag är ko-frälst!!

De var jättefina :) Vissa kor är jättesöta, själv har jag en förkärlek för små röd-vita kor. Men SLB(de svart-vita) är fina oxå! O en f.d. granne har köttkor, som är silverfärgade!! :love: kalvarna där är så söta....

Kor är inte alltid så dumma som man tror, men ibland är dom dummare än dummast...
 
Sv: Jag är ko-frälst!!

å nu vill jag ha en ko..
...den får heta Gunilla :love:
 
Sv: Jag är ko-frälst!!

Kossor är underbara djur, dom bästa arbetskamrater man kan ha!! :love:

Ha jobbat med kor i snart 6 år, älskar dom.... Personliga, snälla och så förstår dom riktigt hur man mår.... Han man haft en skitdag, och kommer till jobbet, så krånglar det och allt är skit. Rätt vad det är när man sitter där på mjölkpallen och är gråtfärdig, så kommer en blöt mule och puffar lite på en och slickar en på ryggen och vill bli kilad på kinden..... :love: All ilska bara rinner av en....

Kossor är underbara... :bow: :bow:

Förstår inte hur jag ska klara mig utan dom när jag börjar plugga till hösten.. suck


Häls Embla
 

Liknande trådar

Övr. Hund Regeringen i Danmark har förbjudit dessa raser: 1) Amerikansk bulldog 2) American staffordshire terrier (Amstaff) 3) Boer boel 4)...
2 3
Svar
58
· Visningar
7 786
Senast: muppia
·
Trav Jag är sjuk och uttråkad, så lite inspirerad av auktionskatalogen gjorde jag en genomgång vad som finns i Humlans stam för intressanta...
Svar
7
· Visningar
2 018
Senast: Netted
·
Trav Ska vi ha en liten gissningslek! Hur många ston kommer hingstarna att betäcka 2008 i Sverige? Nedan är fjolårets hingstar med siffror...
Svar
3
· Visningar
1 608
Senast: Natasja
·
Trav Här är listan över antal betäckta ston 2007. Någon mer än jag som är förvånad - Rotation fem (5) ston!? Är det något som jag har missat...
Svar
8
· Visningar
2 239
Senast: Nafayette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp