Jag äger inte min häst ?!

• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare neferra
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 796
N

neferra

flytta om tråden ligger fel

hur ska jag få svrf och datasystemet equipe att förstå att min häst är min?:crazy:

har pass och ägarbevis i mitt namn och har ägt denna häst i snart 3 år, men fortf står jag inte som ägare i startlistor och hästförteckningar...
har gjort det en gång förra året och då trodde jag dom äntligen hade fattat, men icke.
nu ärr det förra ägaren som är ägare igen...:confused:

Sv: Jag äger inte min häst ?!

Du måste ändra ägare på din hästlicens!

http://www2.ridsport.se/t2.aspx?p=1408653

Ägarbyte

*
Välj häst eller ponny samt fyll i hästens/ponnyns namn alternativt licensnummer och klicka på fortsätt.
*
Sökning sker i SvRF:s register för att kontrollera om hästen/ponnyn har tävlingslicens sedan tidigare. Välj aktuell häst/ponny. Fortsätt.
*
Fyll i nya ägaruppgifter under ägare/företrädare. Gula fält är obligatoriska. Informationen som ligger under grönt fält går endast att korrigera efter kontakt med aktuell avelsförening. Därefter Reg. ägarbyte.
*
Kontrollera och godkänn uppgifterna i annat fall gå tillbaka och korrigera. Bekräfta genom att trycka på skicka.
*
Nu är ditt ägarbyte anmält till SvRF. Så snart betalningen är SvRF tillhanda registreras ägarbytet och licensbricka skickas till den nya ägaren. Du får en bekräftelse inklusive referensnummer som skall anges i samband med betalningen. Ägarbytet skall betalas inom 10 dagar efter anmälan av nya ägaruppgifter och kan betalas via PlusGiro eller via din internetbank. (direktkoppling till din internetbank kan tyvärr inte ske)

Sv: Jag äger inte min häst ?!

tack så mkt!:)
fick för mig att jag gjort det "som krävdes"!

det var en nyhet för mig.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 477
Senast: Edla
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite... 2
Svar
27
· Visningar
9 040
Senast: tuaphua
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan... 20 21 22
Svar
425
· Visningar
37 814
Senast: Snurrfian
·
Hästvård Hej. Jag vill börja med att säga att jag ska ringa veterinär på måndag, så ingen tror att jag inte tänker på det. :) Jag har en ponny... 2 3
Svar
42
· Visningar
7 161
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka