Jag är bara så GLAD!

• Småbarn
  • Trådstartare Trådstartare dorisdoris
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 876
D

dorisdoris

Min lilla kille (3,5 år) har börjat
*säga tilll när han ska pinka, o gå på toan själv
*när man handlar med honom så håller han sig i närheten
*när vi fikade på köpcentret sist så satt han still och åt sin chokladboll
*han pratar så man förstår bättre nu..

Jag är bara så glad! Han har i princip varit omöjlig att ha med när man handlat, sitta o fika har varit "jaga lillkillen" och hur mycket frustrationsutbrott har det inte varit!Tidigare blåvägrade han att sitta på toalett/pottan!

Känns som han har kommit över en tröskel i utvecklingen nu, känns så bra, för det har verkligen varit jobbigt för alla i 1-2 år...

(var bara tvungen att skriva lite, för som sagt, är bara så jätteglad över dessa framsteg!)

Sv: Jag är bara så GLAD!

Vad skönt att läsa =)

Man blir glad av att läsa din tråd, den utstrålar verkligen sann glädje ...

Vad roligt! :)
Är härligt när man ser framsteg med något som man kämpat länge med

Vad härligt att han har utvecklats, jag vet hur det känns att ha ett yrväder till avkomma!

Jag hade också med min kille (2½) i affären för första gången på aslänge och hör och häpna - han kunde gå bredvid mig (typ) och hjälpte till då och då! Jag fick bara springa efter honom kanske tre gånger på en hel storshopping! Jättemysigt!

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 711
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett... 7 8 9
Svar
179
· Visningar
29 164
Senast: lizzie
·
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 707
Senast: Pratsch
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag var på en föreläsning igår om sorgbearbetning. Den var verkligen bra! Riktigt bra, gav mig jättemycket! Det är verkligen inte allt...
Svar
0
· Visningar
1 305
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Dalmatiner