paradiset
Trådstartare
Jag bor i Nordöstra Göteborg och här finns ett vandringsstråk på många mil som heter Lärjeåns dalgång. Ja den går längs med Lärjeån. Jag har bott här i 6 år och i ett område nära hela mitt liv men kanske bara gått ngn gång i skolan och minns inget. Jag trodde jag behövde åka en bit för att komma till stråket men gissa om jag blev förvånad när jag idag tog av från min vanliga runda som är ett joggingspår och kommer till Lårjeåns dalgång! Hunden hade klövjeväskan och jag barnvagn ( ska ha bärsele nästa gång med tanke på några trappor... ) och vi var ute i 2½ timme vi fick vända om tillslut!
Jag var helt förstummad av tystnaden, det var vi på en stig med bara skog och kullar liksom. Jag uppfylldes av hela naturen och ingen mår så bra som jag nu ( och hunden ligger däckad i hallen ) Tyvärr hade jag ju inte kameran med.
Någon som bor i närheten som kan lite vägar som vill promenera med mig?
Jag vill se MER!
Jag var helt förstummad av tystnaden, det var vi på en stig med bara skog och kullar liksom. Jag uppfylldes av hela naturen och ingen mår så bra som jag nu ( och hunden ligger däckad i hallen ) Tyvärr hade jag ju inte kameran med.
Någon som bor i närheten som kan lite vägar som vill promenera med mig?
Jag vill se MER!