Jag behöver lite Buke-terapi.

Sv: Jag behöver lite Buke-terapi.

+ niphredil:

Ja, men det är ju verkligen det! Jag känner knappt igen mig själv, vilket i det här fallet är mycket mycket bra! Sen har vi ju det där med att han flyttar tillbaka till sitt hemland om drygt två månader, men det funderar vi inte så mycket på nu tycker jag. Den som lever får se, och allt det där... :D
 
Sv: Jag behöver lite Buke-terapi.

Ja men precis, tänk inte på det nu. Dessutom, sånt kan alltid ordna sig om man vill har jag hört ;) :D
 
Sv: Jag behöver lite Buke-terapi.

Ja, du har det va? Det är väl aldrig baserat på personlig erfarenhet eller så? ;)
 
Sv: Jag behöver lite Buke-terapi.

:D

Det är till 50% baserat på personlig erfarenhet, 50% baserat på min kära syster som var klumpig nog att bli kär i en australiensare :D
 
Sv: Jag behöver lite Buke-terapi.

Ser man på! Två solskenshistorier i en smäll alltså, nu känner jag mig ju riktigt hoppfull här! :banana:
 
Sv: Jag behöver lite Buke-terapi.

:banana:

Nej men seriöst, jag tycker att det är jättefint att du utmanade dig själv och faktiskt gav dig själv den här chansen. Tänk så himla fint att få vara nykär och lycklig, det är ju typ bästa känslan :)
 
Sv: Jag behöver lite Buke-terapi.

Vad gullig du är! Jag är ganska nöjd själv också måste jag säga. Hur det här än slutar kan jag i alla fall känna att jag utmanat mig själv, vågat lämna min comfort zone och blivit fantastiskt lycklig över resultatet, om så bara för en stund. Fin känsla det där! :)
 
Sv: Jag behöver lite Buke-terapi.

:D

Det är till 50% baserat på personlig erfarenhet, 50% baserat på min kära syster som var klumpig nog att bli kär i en australiensare :D

Vad är det för fel på er? :p Är inte Sverige tillräckligt stort va? ;)

TS: vad glad jag blir för din skull! Och lite bitter för min egen :D
 
Sv: Jag behöver lite Buke-terapi.

Haha! Det är mer fel på henne faktiskt - Australien liksom, hur opraktiskt är inte det? :D Tyvärr tyvärr kan man inte styra över hjärtat och blabla allt det där så då blir det såhär :D
 
Sv: Jag behöver lite Buke-terapi.

Ja, Australien... Det är ganska dålig planering där :D
Äsch, det finns magiska drycker om styr över hjärtat - det har jag sett på film!!
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 382
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Jag har ringt psykakuten två gånger idag, men båda gångerna har jag lagt på luren innan jag kommit fram. Jag tycker inte att mitt...
Svar
6
· Visningar
636
Senast: ginnies
·
L
Hat
Relationer Dethär kanske är en konstig fråga så ursäkta då. Men jag undrar om ni hatar någon? Eller har gjort nångång? Alltså jag menar inte som...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
2 921
Senast: LiviaFilippa
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 692

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp