Jag behöver er hjälp!

• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare glasss
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 849
G

glasss

Ska tävla nu på lördag och fick en ny sadel idag, stiglädrena jag hade på förra sadeln är för långa för mig på den nya nu så min fråga är, får man tävla en lokal med snurrade stigläder?

Jag behöver er hjälp snarast! :)

Sv: Jag behöver er hjälp!

ingen anning. Men du kan ju alltid göra flera håll så slipper du problemet?

Jag kan inte svara på din fråga tyvärr, även om jag skulle tro att det är ok.
Annars kan du väl korta av dem lite snyggt och helt enkelt göra fler hål? Dina ben lär väl inte bli så mkt längre än vad de är nu (beror väl iofs på din ålder, men ändå-...) :)

jag har ingen hålslagare och hinner inte fixa en till då. Men det står inget i tr som jag ser och då borde det väl vara ok? :)
men tack iaf :)

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
590
Senast: Ramona
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
635
Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 666
Senast: Mirtai
·
Utrustning Är de vanligt att få lite ont i helt nya sadlar? har läst att man behöver rida in sadeln så den blir mjukare mm. å att kroppen kan...
Svar
14
· Visningar
898
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka