Jag blir GALEN på mina katter!

KungTulle

Trådstartare
Dom hittar på skit precis HELA tiden. Nu är det ANDRA gången som Tigra snor min dator och hackar in sig på min blogg.

Ja jag vet att man inte får länka till bloggar utanför buke, så istället kommer jag kopiera Tigras blogginlägg så ni får se eländet!

Jag tycker att kattjäkeln får skaffa sig en EGEN blogg snart för detta börjar bli PIIINSAMT!!!!

...................

"Kattårrnaa er best!

Nu sägorr Tigra at hondar ska bort nu NU NU! Ala hondarr er duma. Frans segår at hann tykär den nya katmat bra. Den er smaski oc go.

Katårna er besta allt men grisor okså rolliga, man kan liga i deras lampa oc det varm ocg mysik.

Jak Tiggrax tykår at jag ok Frans ska en paseltunel ha. Vi et en sån set på datoran her. En sån prazeltunel e fiin åk kansk rålik.

En sån her:

funtunnel1_1199788842_5348520.jpg

Frans segårr at han vil också en prazeltunl. Men Frans segorr at han tykår att han fina sängen vill ha!

Han segor att ala kater ska ha en bra sänk som er mjook och gossig.

Dena:
CatBed-%20dark113.jpg

Tigra tykår at Frans ska på stortet slå oc vila ha dena:

pinkfeatherbed.jpg

/Katårna såm boor på gårdän åpe po baken melan därr det boor 2 hondar, en liten svart ok elak hond och en storr hond med borstpälsen såm springår fort ok hetär Eya.

"

SUUUCK!!!!!

/KT

Sv: Jag blir GALEN på mina katter!

Mmm katter är sluga. Men jag antar att du har skrivit in ditt lösenord på en MASSA saker utan att ha dolt det för katterna. Tänk när de börjar skicka pinsamma mejl till folk o så... :)

Ja sånt där får man passa sig för. Man tror att katteländet ligger vid datorn när man sitter där bara för att den vill sällskapa, men den spionerar egentligen :cool: Lär sig lösenord å sånt och hur man skriver ord och meningar så att alla ska kunna förstå, även om det brukar vara lite si och så med stavningen.

Vet en kattunge på 4 månader där matten inte kan lämna datorn när hon är ute på msn, för vipps är kissen där och skriver. Hon är bara barnet så hela meningar brukar hon inte få till utan mer ett eller två ord, men de brukar innehålla önskemål eller snarare befallningar. Precis som dina katter. Bara för att nämna en sak som denna lilla söta kattungetjej skrev en gång "hhh öööööööllll" :eek:

:rofl: åh, jag dör av skratt, snacka omn katter med samma intresse som min fyraåriga dotter..... hahahahahahahahahahaha åh, jag skrattar så jag gråter för första gången på minst ett år. klappa Tigra från mig :rofl:

HA!HA!HA!Det var den bästa och roligaste bloggen jag någonsin läst- hälsa din skrivande katt det!Fantastiskt!:rofl::rofl::rofl:

Vill ni att jag ska återge den första gången Tigra hackade sig in också?

/Tulle

Ja,ge oss mer,ge oss mer!:bump:Jag önskar att typ Aftonbladet ville uppmärksama din kattblogg och man helt plötsligt när de citerar kändisars bloggar kunde citera din katts...Vore för roligt!:rofl::bump::banana:

Ja,ge oss mer,ge oss mer!:bump:Jag önskar att typ Aftonbladet ville uppmärksama din kattblogg och man helt plötsligt när de citerar kändisars bloggar kunde citera din katts...Vore för roligt!:rofl::bump::banana:

Det är inte EN kattblogg utan ett kattskrälle som hackar sig in på MIN blogg!!!

/KT

ok det första inbrottet i min blogg:

...................

Katår Raggerar Värlldennn!!!

Vi kattår bastämår överr ala saker ok åkså övasr menskr åk duma hondarnA. Vi kravver at ska ha sill altidd oc gått kottfrs. Vi kravver at kattr altid ska fA gredde...och fina mjuk filltar och kddar. Vi set fina såfan på stOr hus såmm heter IKEA-katalågg. DEn vil vi ha nu! NU!

Dena:
54134_PE158167_S3.jpg

Frans tykår att han vil dena:

0084887_PE211986_S3.JPG

Vi katr kravver at hundar ska bort. Abu Dabi en bra platsen fr hund. Elår Is- havet.

Vi kate bra med dator, dattor lät ok Tigra kann gå med tasen tangntbrådet. TiGraa finna katen!

Åkså vi kattår kravver at sorken lat och tjoåkk. Mykt tjock okk lat tykår Frans at muss ska. Åk Frans vill den hålländare som stirar flytar til Abu Dabi i låda med hundar. Han dumm, men Tigra intä red alls for dena.

/Tigra ok Frans for KAt Komandå Syd!

http://sydsvenskan.se/vetenskap/article497216/Spinner-med-dolda-avsikter.html

Jaha nu har kattfan varit framme igen:

Fårbjuddet at blåssa utemhos

Nu det blåssar mykät her. Det båsar ok vi kater tykar at det blåssar inte bra. Blåss e dum åk vi katår nestan blåssar bårt. Derfåf vi kater stanar inä i stalet tilsamans med grissorna. I går evan Dåneta åk lila Eläktra ( dåm er hästr) fiik varra inä i stalät. Våran mate nog tyktä at lila Eläkta skule blåssa bårt till Abu DAbbi. Fastän at hon er dubält så tong såm ala oss katår, grissar åk skåldpadorna tilsamans er.

Frans helsar åk säggor at han tykte det gåt met fina kyklingbitän somm han fik av mate i gårr. Men jak Tikrra tykär at jag den skla fåt. Jakk fik restår met benarna ok skinet. Det blåsar så mykät at ala smasskig fågglar blossat bårt. Dåm borta åk jag dom inte kan ta. Intä braa då fågglar er smskeka.

Jak Tiggra tykår den finns mjukka säng skula koma nu såm jak bestäldå frånn ikäa kattlogg, det blåssar mykät ok då senggen bra ok vrm.

/Tiggra ( åk Franns)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka