Jag Blir Galen!!

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare _satelit_93
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 843
S

_satelit_93

jag skrev tidigare att skrivaren vägrar scanna, nu har den lagt av helt :(.

Jag har kollat alla sladdar, dragit ur dom och satt in dom igen... ingenting :mad: såklart har jag tryckt på on/off knappen, nothing...

Jag börjar bli desperat, jag fick rådet att ominstallera den men det står ingenting om hur man gör i bruksanvisningen eller på datorn *sliter mitt hår*.

Jag har telefonfobi så jag kan inte ringa någonstans heller :devil: :crazy:
vill därför ha hjälp av er, kloka bukare :bow:

det är en Brother_135C inköpt för ca ett halvår sen kanske

Sv: Jag Blir Galen!!

jo det fick jag, men trodde den bara var för installation :confused:

Tack så mkt för hjälpen, nu ska jag brottas med skrivarn och se om jag får igång allt :D

jo men först måste man ju avinstallera:confused:
det är det jag inte hittar

jo men först måste man ju avinstallera:confused:
det är det jag inte hittar
Om du har något installerat program för apparaten så kan det finnas en funktion för smidig avinstallation på samma ställe i Start-menyn. Om inte, så kan du gå till Start>Inställningar>Kontrollpanelen>Lägg till eller ta bort program, leta upp programmet/-en i listan och ta bort dem den vägen.
Eventuellt behöver du sedan avinstallera hårdvaran, själva apparaten, ur datorns medvetande. Det kan du göra genom att högerklicka på ikonen Den här datorn, välja Egenskaper, fliken Maskinvara och klicka på Enhetshanteraren. Där letar du rätt på apparaten, högerklickar på den och väljer Avinstallera.

Liknande trådar

M
Hästvård För er som läste min förra tråd "Jag tror jag blir galen snart" (tack för stöttning och tips)om problemen jag haft med min häst i snart...
Svar
11
· Visningar
1 894
Senast: majja22
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka