Bukefalos 28 år!

Jag blir VANSINNIG!

Sv: Jag blir VANSINNIG!

Jodu. Jag hade hand om sidan tidigare och skrev allt i HTML. Aldrig några problem. Men den här lille besserwissern gör om allt till PDF. Folk klagar och då tycker han att de är dumma i huvet som inte kan klara av det. En spark i röven är det minsta han skulle ha.
När jag hade problem med en fil eftersom datorn hängde sig svarade han att jag måste trycka på uppdatera knappen för att kunna se??? Hallå, datorn har hängt sig!!!
De som sitter på modem har slutat läsa på sidan. Inte lönt att ens försöka.
 
Sv: Jag blir VANSINNIG!

Då kommer det bli mycket sparkande för det kommer att bli mer och mer vanligt.
 
Sv: Jag blir VANSINNIG!

Har sett problemet på många datorer, det uppkommer när man klickar på en länk som går till ett pdf dokument. Om man som någon skrev tidigare först sparar på sin hårddisk och därifrån öppnar brukar det gå bra. (Högerklicka på länken och välj spara som)

En lösning som ofta fungerar (beroende på din acrobat version och windows version):
Öppna Adobe Acrobat reader från startmenyn/program i din dator
Gå till menyn hjälp och välj där nåt i stil med reparera.
 
Sv: Jag blir VANSINNIG!

Jag köpte ny dator i våras och ganska snart började datorn hänga sig då jag försökte öppna pdf-filer. Tog bort acrobat reader och försökte ladda ner det på nytt, men det funkar iallfall inte hur många gånger jag än försökte. Trodde det berodde på min okunskap och nyligen försökte min sambo ladda ner programmet, men det gick lika illa. Han ringde även någon support för programmet men de kunde inte hjälpa till :confused:
 

Liknande trådar

Småbarn Försöker få dottern i säng vilket är fullt krig varenda förbannade dag. Jag blir tokig! Det ska skrikas, slåss, sparkas, härjas och...
Svar
4
· Visningar
1 016
Senast: julgrisen
·
Tjatter Wohooo! Äntligen är sommaren slut och vi får gå tillbaka till skolan! Alla antagningsbesked har skickats ut och ett gäng förväntansfulla...
52 53 54
Svar
1 066
· Visningar
25 457
L
  • Artikel
Dagbok Jag HAR försökt. Jag lovar att jag har det så jävla mycket även fast vissa kanske inte tror det. Men helt ärligt så som mitt liv har...
4 5 6
Svar
102
· Visningar
6 722
Kropp & Själ Jag borde ligga och sova nu men jag bröt ihop istället... Jag har fått världens bästa nyheter för ett tag sen. Jag ska bli moster :love...
Svar
8
· Visningar
2 126

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV
  • Annonsera mera hundar 2

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp