jag e gravid!!!

• Övr. Barn
  • Trådstartare Trådstartare semlis777
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 803
Status
Stängd för vidare inlägg.
S

semlis777

igen gjorde testet idag.hoppas bara det går bra denna gången och att jag slipper ett missfall till. nu förstår jag varför jag har skällt ut min pojkvän dom 3senaste dagarna:D :D och varför det gör ont när vi har haft sex i en visställning,som det gjorde förra gången.men jag har inte ont i mina bröst denna gången,ännu.

Sv: jag e gravid!!!

nu är det första gången jag mixar två trådar, men DU MÅSTE BÖRJA ÄTA VETTIGT! :mad:

annars kommer du få ett missfall till och det vill du väl inte?

jo jag lovar att jag ska tvinga i mej mat,det lär även min sambo göra

bra, bara du börjar äta så kommer det att bli bättre, lite mer frukost och riktigt luch och kvällsmat är det som behövs..

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Det sägs ju vara ganska vanligt men vi känner oss verkligen helt ensamma. Vår gosse fyller 6 i sommar och kissar fortfarande mycket på... 2
Svar
27
· Visningar
2 208
Senast: Amha
·
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 164
R
Gravid - 1år I dag var min man och jag och gjorde ett tidigt ultraljud, då vi ville se om allt såg bra ut med "vårt lilla Pyre" (jag är i v. 7). Vi... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 804
Senast: julgrisen
·
Hästvård Hovslagaren var här igår. Han hade sin praktikant med som varit med ett par gånger förr. Hen går sista terminen på...
Svar
19
· Visningar
1 240
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hur tycker du att din hund ser ut?
  • Uppdateringstråd 31
  • Artfex S