”Jag gapade som en fisk”

Sv: ”Jag gapade som en fisk”

Verkligen en otrolig berättelse, det är då helt sanslöst! :eek: Och vilka mixade känslor denna stackars människa lär ha! Jag tycker faktiskt synd om henne på ett sätt, få reda på att hästen lever, den som man trott fått gått vidare till Trappalanta. :( Det måste vara många tankar som går igenom hennes huvud just nu, tankar på hur han troligen har haft det hittills i livet etc etc. Usch nee, inte kul, hoppas ändå att hon får träffa den gamle trotjänaren iallafall. Håller tummarna för henne! :)
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 962
Senast: jemeni
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
9 918
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 549
Senast: Ajda
·
  • Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
1 719
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp