Jag går förbi dig

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag går bara förbi hans rum. Jag går inte dit och frågar om vi ska fika.

Det känns så annorlunda. Jag är van att vi gör vissa saker ihop.

Efter tre dagar kommer han in på mitt rum och sätter sig bredvid mig. Och luktar gott. Varför ska han lukta så förbannat gott för?

Igår hade vi avdelningsfika på jobbet. Vi två var där först och satte oss på långbänken. På lagomt avstånd från varandra. Mer ju fler vi blev ju mer fick vi flytta efter och det slutade med att vi satt med axlarna mot varandra. Jag vände mig mot sällskapet på min andra sida. Men det var hopplöst att ignorera att han satt där. Och luktade gott.
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Livet som 50+kvinna Jag ramlade av hästen i våras. Hade precis köpt ny säkerhetsväst. Gjorde förbannat ont och jag fick åka in till...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 987
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
26 371
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel
Dagbok Jo, jag ville ju öva på problemlösning när jag flyttade hit. Jag vet att jag sa det. Men jag tänkte mig nog mer problemlösning genom att...
Svar
3
· Visningar
753
Senast: svea
·
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 048
Senast: Pratsch
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp