Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Med betoning på bra. Jag har känt mig stark. Allt har känts bra. Jag har smålett lite och tänkt att vad sjutton såg jag hos honom? Ändå...
Svar
0
· Visningar
663
Senast: Vanellus
·
  • Låst
Dagbok Igår kändes det så himla bra. Jag satt och tjafsade lite med honom och kände verkligen ingenting. Nada. Kom hem. Det kändes så bra...
Svar
0
· Visningar
511
Senast: Vanellus
·
  • Låst
Dagbok Jag kommer till jobbet. Går förbi hans rum. Jag behöver inte säga hej. Jag gör det inte. Det går en kvart eller två. Sen kommer han in...
Svar
0
· Visningar
619
Senast: Vanellus
·
  • Låst
Dagbok Det känns som att det mesta blev "som vanligt igen" förra veckan. Vi var ute och åt lunch ihop och pratade precis som vanligt. Vad...
Svar
0
· Visningar
812
Senast: Vanellus
·
  • Låst
Dagbok Jag kom till jobbet i morse utan att säga hej till honom. Sen mötte jag honom i korridoren och han vinkade till mig. Jaha. Nej det är...
Svar
0
· Visningar
828
Senast: Vanellus
·
  • Låst
Dagbok Jag går bara förbi hans rum. Jag går inte dit och frågar om vi ska fika. Det känns så annorlunda. Jag är van att vi gör vissa saker...
Svar
0
· Visningar
755
Senast: Vanellus
·
  • Låst
Dagbok Tvådagarskonferens med nytt sällskap. Jag kom på det mitt i allting att allting men ingenting var sig likt. De senaste tre åren har jag...
Svar
0
· Visningar
861
Senast: Vanellus
·
  • Låst
Dagbok Ja det hade jag. Efter sista tidens händelser har jag kommit till insikt om att det är dags att släppa det här nu. Gå vidare. Sluta...
Svar
0
· Visningar
913
Senast: Vanellus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Airtags, selar etc
  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp