"Jag hade funnit mig tillrätta med att han var död"

Sv: "Jag hade funnit mig tillrätta med att han var död"

fatta vilken chock! stackars ägare och stackars häst! tyvärr så ändras sällan uppgifter i olika register, vet många vars hästar är reggade på ägaren innan eller den förförra. det gör ju att man kanske inte reagerar på samma sätt, eftersom många är slöa med detta. risken är ju stor att man i detta fall trott att det varit så. sen är det ju så att man vill inte tro så illa om folk i allmänhet att de faktiskt har stulit pållen, även om så verkar vara fallet här. hoppas bara att det hela får en lösning snart och hästen får det bra!
 

Liknande trådar

J
Hästmänniskan Känner mig som en känslo bomb redo att sprängas när som helst :( Har haft ett otroligt tufft år, och ännu är det inte över...
Svar
10
· Visningar
3 369
Senast: Fille
·
  • Artikel
Hästnyheter (Gotlands Tidningar) Vad hände med travhästen, Hunting Money, som blev stulen från Inger Eckhardt, Ärla i Eskilstuna, för tolv år...
Svar
0
· Visningar
972
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (Gotlands Allehanda) Historien med hästen Hunting Money, som försvann på fastlandet 1994 för att tolv år senare hittas på Gotland...
Svar
0
· Visningar
1 359
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (Gotlands Allehanda) Att ta mig själv som exempel i denna travkrönika retar kanske en och annan. Men min situation är allmängiltig och...
Svar
0
· Visningar
792
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp