JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Jag håller på att bli plastmormor:o)
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sambons äldsta dotter är på BB nu. Öppen 6 cm...kvaddlar på ryggen. Ungefär hur lång tid tar det innan bebisen är ute från det stadiet...? det är så länge sen så jag kommer inte ihåg riktigt.
Jag är såå spänd på vad som funnits 9 månader i den magen. Det ska bli så roligt
Sv: Jag håller på att bli plastmormor )
Det kan ta timmar.. tom någon dag.. eller går det jättefort. Svårt att säga men första barnet brukar i regel ta lite längre tid.
Spännande!
Åh, vad roligt! Så spännande, jag förstår att ni väntar otåligt. Ska bli roligt sen att få höra vad det blev för litet knyte.
Å vad spännande! Men när bebis kommer är ju väldigt olika...
För min del tog det ganska exakt 2,5h...
En liten kicka....får höra mer i morgon men allt gick väl=glad
Gratulerar till lilla underverket!
Status
Stängd för vidare inlägg.
Övr. Barn
Min äldsta fyller 6 år till sommaren. Hittills har vi "bara" haft födelsedagskalasen för närmsta släkten, men det har ändå blivit mellan...
3
4
5
Övr. Hund
Jag vet inte vad jag ska göra.
Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig...
2
Gravid - 1år
Familjen klarade vintern med en enda förkylning. Nu är 9 åringen inne på andra omgången kräksjuka... Först var han sjuk för 10 dagar...
Småbarn
Vi fick förra veckan veta att minstingen ska utredas för autism/hjärnskada osv. Veckan efter väljer sambon att dumpa mig, storasyskonet...
6
7
8
Valp 2025
Övr. Hund Vi ensamtränar, långsamt. Än så länge har han bara varit själv i typ en kvart (jag har ingenstans att gå utan honom 😅) men jag har...
geting
50 minuter sedan
Svar: 978
Visningar: 71 803
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Sitter och funderar på vad jag ska göra imorgon med hundarna. Cykla kanske? Eller testa att springa med Lily om sambons syster skulle...
Red_Chili
Idag kl 20:50
Svar: 1 403
Visningar: 85 746
Hund
Oseriös avel 2023
Svar: 1 885
Visningar: 184 001
Hund
Födda 2022
Svar: 548
Visningar: 79 499
Avel
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Måste bara visa detta, hur otroligt snäll Ärtan är ❤️
Vi skulle trava över banans minsta stock under uppvärmningen och jag red så jävla...
Bison
44 minuter sedan
Svar: 1 515
Visningar: 118 548
Grenar
Fälttävlans-tråden 2025
Fälttävlan Igår var vi i Åkerbo och tränade inför tävlingen. Kändes hur lätt som helst 😁
Hon var lika glad och taggad som alltid, min lilla...
Bison
Idag kl 20:49
Svar: 88
Visningar: 4 166
Grenar