Jag har hittat en sadel ;)Knights syntet sadlar, erfarenheter!

TinyWiny

Trådstartare
Någon som har koll på om allrounden och dressyren är likadana i bommen?

Jag har ju provat några sadlar nu:o

Och när jag åkt upp en hel bensintank genom att hämta och lämna sadlar lite varstans så testar jag en Knights allround i syntet, och den passar:eek:

Men jag vill ju ha en dressyr variant och frågan är ju då om de har samma bom?

Tänk att jag hittade en sadel fast jag inte vet vad min häst är för ras:eek::rofl:

De som har erfarenhet av en sadel är också välkomna att dela med sig.
Det finns ju knappt inget att läsa om sadlarna någonstans, kanske är det skräp:crazy:

Sv: Jag har hittat en sadel ;)Knights syntet sadlar, erfarenheter!

Hallå!!!
Är det ingen som har något att berätta?

Jag har haft dressyrvarianten och älskade den väldigt mkt. Skön bra kvalitetsadel fast i syntet. Om pixbox inte hade legat nere "för renovering" skulle du fått se lite bilder på dressyren.

Ja det är samma bom i de båda.

Jag har haft dressyrvarianten och älskade den väldigt mkt. Skön bra kvalitetsadel fast i syntet. Om pixbox inte hade legat nere "för renovering" skulle du fått se lite bilder på dressyren.

Ja det är samma bom i de båda.

Tack så hemskt mycket:bow:

Jag har redan tittat på dina bilder, de kom upp på google;)

Liknande trådar

Utrustning Att hitta sadel till ponnyn är helt hopplöst! Det som ligger allra bäst är Knights Sir Walter, dock så är det trångt mellan manken och...
Svar
7
· Visningar
1 768
Senast: Liten
·
Hästvård Min häst har just konstaterats ha kotledsinflammation, vänster fram, efter att ha varit "trasig" hela det här året. Och jag är lite...
Svar
16
· Visningar
3 682
Senast: Liten
·
Utrustning Har en treåring under inridning och har som säkert många andra det delikata problemet att jag hittar inget vettigt att lägga på hans...
Svar
9
· Visningar
1 811
Senast: oki
·
Utrustning Jag skulle behöva lite hjälp, eller kanske snarare lite åsikter då det lär gå isär. Jag rider dagligen i dressyrsadeln men min häst...
Svar
0
· Visningar
1 088

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka