Jag har lagt till en länk fast ändå inte?!

Norrlänning

Trådstartare
Hur kan det komma sig att det står på min profil att jag har lagt till en länk fast jag absolut inte gjort det!?:crazy:

Jag visste inte ens om den där sidan!
Jag vet inte ens hur man gör!

Hur är det möjligt?:confused:

----Ser nu att denna borde jag lagt på "Bukefalos hjälp", oops------

Senast ändrad:
Sv: Jag har lagt till en länk fast ändå inte?!

Länken är inlagd 2004 så du har kanske glömt bort den, dessutom verkar sidan inte existera längre...

Sv: Jag har lagt till en länk fast ändå inte?!

Nej, jag har Inte lagt till den själv.
Jag blev medlem bara några dagar innan länken kom dit och jag vet fortfarande inte hur man lägger ut en länk.
Har svårt att tro att det kan vara sambon då han inte ens vet vad jag tittar på.

Väldigt skumt!

Liknande trådar

Relationer Jag har upplevt en situation som väldigt irriterande under några år nu, för någon vecka sedan så escalerade min irritation och jag blev... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 453
Senast: Majjijann
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 411
Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
887
Senast: Unafraid
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 812
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Senast tagna bilden XVI
  • Uppdateringstråd 31