Jag kan inte logga in pa en ny browser

hastflicka

Trådstartare
Jag anvander Chrome som min browser I vanliga fall, men Ville prova Safari. Safari tar dock inte mitt anvandarnamn och/eller password. Jag har Kollat vad jag anvander I chrom och safari gor sitt basta att overtyga mig att det ar fel. Hur kommer jag runt problemet?
 
Kopierar du och klistrar in uppgifterna i Safari? I så fall, kolla att du inte får med något extra mellanslag.
 
Låter konstigt.

Det första du och alla andra bör göra i ett sådant läge, innan det blir värre är att kontrollera e-postadressen för ditt konto.

Alla användare på Bukefalos! Kontrollera att e-postadressen överst på följande sida är korrekt:
https://www.bukefalos.se/account/account-details


Om inte ändra den till en fungerande. Om ni inte gör det kan ni hamna i ett läge där ni aldrig kommer in på kontot igen. Eftersom ni inte kan använda glömt lösenordsfunktionen.

@hastflicka när ovanstående är kontrollerat, skulle du kunna begära glömt lösenord, om du inte redan är 100% säker på att det lösenord du försöker med i safari är korrekt.

Generellt är Safari en något sämre webbläsare, den har inte hängt med eller valt att inte följa standard på vissa områden jämfört med andra webbläsare. Något som kan märkas vid nästa större uppdatering av Bukefalos senare i vår.
 
Det ar korrect email address, jag ar nu inloggad med mitt anvandarnamn, hastflicka, och losenordet jag forsokte med I safari. Nar jag kommer hem till min dator far jag titta pa det har igen. Jag vill inte bli utslangd Medan jag ar ute och reser.
 
Kopierar du och klistrar in uppgifterna i Safari? I så fall, kolla att du inte får med något extra mellanslag.

Min dator (och alla andra “I” prylar, iPad, phone, etc,) haller kontakt och haller reda pa alla logins for mig. Jag misstanker att jag maste anvanda min email som login, trots att det star email eller anvandarnamn, men som sagt... jag provar inte innan jag kommer hem till datorn.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 141
Senast: geting
·
Hundhälsa Vet att det finns många duktiga hundmänniskor så skriver här i hopp om bra synpunkter på vår situation :bump: ber om ursäkt för wall of...
Svar
4
· Visningar
1 043
Senast: Castellini
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
10 926
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
21 638

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp