Jag kan själv, sa Alfons Åberg

Vet inte ens om det är ett citat från nån av böckerna, men det kändes bara passande
Mitt liv har tagit en ny vändning, borde väl inte bli förvånad längre :cool:
Har senaste veckan kommit till så många insikter att jag nästan känner mig lite handfallen, men bara nästan.
Varför är jag stark, kunnig och självständig i vissa situationer, men i andra (när en viss person är nära) inte kan hantera den minsta grej själv?
Jag är stark! Jag är intelligent! Jag har kunskap! Jag kommer komma ur det här som cewe 2.0 :up:

1683187052032.png
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag har skitsvårt få in rutiner, jag har vissa saker jag gör samma varje dag men det har tagit en livstid få till dom :cool::p På jobbet...
Svar
0
· Visningar
321
Senast: cewe
·
  • Artikel
Dagbok Har pratat med en läkare nu på företagshälsovården. Det var intressant. Första gången jag var på FHV kände jag inte att jag och läkaren...
Svar
2
· Visningar
815
Senast: Sasse
·
  • Artikel
Dagbok Nu har jag jobbat på mitt jobb i två månader. Frågan är om jag har lärt mig så mycket som jag borde ha gjort eller för lite? Jag vet...
Svar
1
· Visningar
1 350
Senast: Enya
·
  • Artikel
Dagbok Som många här vet har jag haft flera år där jag mått väldigt dåligt, ett år när jag nästan var mer på psyk än jag var hemma. Har gjort...
2
Svar
28
· Visningar
2 226
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp