Att ha svårt för rutiner och hata förändringar

Jag har skitsvårt få in rutiner, jag har vissa saker jag gör samma varje dag men det har tagit en livstid få till dom :cool::p
På jobbet har jag väldigt svårt göra samma sak varje dag, utan jobbar helst med "projekt". Arbetsuppgifter som är samma varje dag glöms lätt bort. Samma sak hemma (som vattna blommor, plocka ur diskmaskinen mm)
Men jag har blivit bättre på hantera det. Går inte lika djupt ner när saker händer som rubbar mitt liv.
De här 2,5-3 åren har varit till helvetet och tillbaka (och ner till helvetet ett par gånger till) men jäklar vad jag ändå lärt mig mycket om mig själv och jag ÄR starkare än jag var då allt raserades. Ibland känner jag mig faktiskt lite som en fågel Fenix. För varje gång jag brunnit har en ny Cewe rest sig ur askan.
(Och där fick jag uppslag till tatuering nr 2, ska bara göra nr 1 först :D)

1704808014084.png
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
1 897
  • Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
1 890
Senast: Görel
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har alltid (typ så långt tillbaka jag kan minsann) upplevt mig själv som lite udda och annorlunda. Blev mobbad för det genom hela...
Svar
3
· Visningar
1 069
Senast: MiaMia
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har börjat fundera på om jag ska byta yogaprogram. Nu har jag sedan en tid kunnat sova rejält, typ 8-9 timmar i ett sträck och...
Svar
0
· Visningar
855
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp