JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Jag längtar efter bebisar!!!!!
Övr. Katt
Trådstartare
Trådstartare
fluff
Startdatum
Startdatum
21 Nov 2003
Svar
Svar
2
Visningar
Visningar
908
Min hona är 5 år och jag ska para henne nästa gång hon löper, hoppas det är snart, jag längtar såååå. Det var ett år sedan jag hade kattungar sist, och de är så goa.
Fluff
Är det hon på bilden?
Har du blivit meddragen i vårat snack här på Buke
Ja, det är hon på bilden, hon är mattes gullegris.
Fluff
Övr. Katt
Jag har en exotic idag som alltid varit innekatt, 4 år. Hon är numera kastrerad och har börjat gå ut med gps, och när jag och hundarna...
2
Övr. Katt
Jag har två kastrerade honkatter som jag köpte på katthem för länge sedan. De börjar bli gamla och har inte längre så mycket jaktlust...
Övr. Katt
Vi har en hona på 10 år, hon har fått två kullar för länge sen där vi har behållt en hane som nu är 8 år. Nu fick vi en ny kattunge för...
Övr. Katt
Vi har tre katter en hona på två en hane på knappt ett och en äldre hona på 8år. Den yngre honan har varit löpen och är nu dräktig,den...
Höstföräldrar 2023
Gravid - 1år Igår var det första dagen på förskolan efter två veckor hemma. Han tultade in som vanligt, lika glad.
PÅ eftermiddagen var vi upp på...
et_flickan
8 minuter sedan
Svar: 541
Visningar: 60 847
Barn
Klädråd, bröllop.
Kropp & Själ Det borde verkligen bli jättefint! Och duvblå scarf skulle fixa färgen.
Ev iom sommarbröllop kanske du sjunker ned i gräs också. Även om...
Badger
11 minuter sedan
Vad gör vi? Del CCXII
Tjatter Ja vars! Morfar köpte sina gamla zetor- 84 och Fiat-79 fabriksnya men idag är ju storleken, moderniseringen och priset helt enorma...
Fjordfrälst
16 minuter sedan
Svar: 1 423
Visningar: 51 150
Allmänt
Senast tagna bilden XVI
Övr. Hund Jag och sällskapsmallen har varit ute och cyklat lite nu på morgonen. (Jag tror faktiskt att jag tyckte att det var roligare än vad han...
Nordthor
17 minuter sedan
Svar: 548
Visningar: 33 634
Hund
Klippmaskin till tjock päls
Hundhälsa Jag klipper magen på mina med en DeLaval ko-klippare, men det blir nog inte så bra till så små hundar :rofl:
Migo
31 minuter sedan
Svar: 4
Visningar: 116
Hund
Guldfasanerna
Övr. Djur Jag tänkte inte på de ägg man köper, de är jag rätt säker på att de gör sitt bästa för att vara så tidiga som möjligt. Tänkte mera på de...
Asko
54 minuter sedan
Svar: 1 559
Visningar: 132 462
Djur
Hur ska man tänka vid ponnyköp till barn
Hästmänniskan Min dotter var nästan 11 när vi började titta på ponny. Insåg ganska snabbt att B-ponny var uteslutet för hon var redan i princip för...
Zoya
7 minuter sedan
Ridskoleryttare
Träning Varit ur tråden lite men rider på.
Rider i princip enbart "min" ridskolehäst, senaste året. Nu är jag hästvakt åt henne i tio dagar, får...
Lightzone
12 minuter sedan
Svar: 962
Visningar: 101 363
Träning
Bildtråd
Gnägg Rubiks N 350
En jäkligt snygg hingst med ett härligt temperament. Ni får ursäkta den dåliga bilden och den dåliga mockningen i hagen...
Efwa
26 minuter sedan