Jag måste bara visa en bild...

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare nässla
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 843
N

nässla

... men ni får lova att inte bli rädda :angel:

16408217.jpg

Är han inte söt, lille Svante :D

Sv: Jag måste bara visa en bild...

Lina hälsar att hon också kan vara farlig:

15815352.jpg

;)

Fast Svante ser nog än mer rabiat ut, faktiskt. :D

Och jag blev ju inte mindre rädd för honom nu heller! Synd att det inte är ljud till! :angel:

Han kan vara söt och gosig också...

16408212.jpg

Lina ser ut som en riktigt hård och farlig tjej. Svante skulle nog falla pladask för henne :love:

tyvärr törst jag inte sticka fram kameran när missy är som värst (antar att era är tama och goa när min är vild och aldrig klappad) men hon ser ut som en drake typ. redo att äta upp mig :eek: så jag retirerar snabbt.. :p

Faktum är att Svante bara gäspar på den bilden, han ser verkligen tokig ut när han gäspar eftersom han gärna skelar med ögonen också :crazy:

Liknande trådar

Övr. Katt Hej! Jag har ett stort dilemma kring mina två katter. Jag har en hona på snart 10 år, som jag haft sedan hon var kattunge och en hane på...
Svar
9
· Visningar
201
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Chimera eller chimär är vad det kallas om två foster i ett tidigt stadium slås ihop till ett. När jag läst om det tidigare (och på...
Svar
17
· Visningar
1 208
Senast: Asko
·
Övr. Katt Jag behöver tips! Vi har tre katter, 2 småtjocka honkatter och en tunn hankatt. Honkatterna får sin mat fördelad på måltider medans...
Svar
7
· Visningar
472
Senast: Lejd
·
Övr. Katt Vilken typ av klösmöbler gillar era katter bäst? Enkel pelare att klösa på? Klösbräda? Tunna (med eller utan möjlighet att gå mellan... 2
Svar
21
· Visningar
1 272
Senast: Liten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka