Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Brukar för det mesta hålla mig i bakgrunden här på hund och inte skriva så mycket men idag kan jag inte låta bli. För första gången så har familjens (läs mammas/min) border terrier Doris följt med på ridtur Har inte fungerat tidigare då hon varit fruktansvärt rädd för hästarna efter att ha blivit sparkad av min gamla ponny när hon var valp. Men efter "flera års terapi" så kunde hon idag, 8 år gammal, hänga med och hon tyckte till och med att det var riktigt kul Är så himla glad
Ser nästan ut som hästen funderar vad hon har hittat för liten pryl.
Vovven drar inte iväg till skogs för dig? Har bara träffat en sån och den hunden var snabbare än en pil in i skogen om hon kom lös
hahaha ja larven (hästen) älskar hundar:P
Nej hon skulle aldrig sticka. Vi har henne i stort sett alltid lös. Har väl hänt nån gång att hon sprungit efter vilt men de få gånger det har hänt är det bara att ropa in henne och "låta lite sträng" så kommer hon direkt:P Men känner i stort sett ingen annan border terrier som kan vara lös som hon, och då känner jag ändå en hel del:P
Hundträning
Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
Kropp & Själ Det fick jag med i vintras, när jag sprang längre och på hårt underlag. Byggde ett höftpass med kettlebell och ett gummiband och tycker...