Jag måste få dela med mig av min lycka:D:D:D

Baddy96

Trådstartare
Brukar för det mesta hålla mig i bakgrunden här på hund och inte skriva så mycket men idag kan jag inte låta bli. För första gången så har familjens (läs mammas/min) border terrier Doris följt med på ridtur:D Har inte fungerat tidigare då hon varit fruktansvärt rädd för hästarna efter att ha blivit sparkad av min gamla ponny när hon var valp. Men efter "flera års terapi":angel: så kunde hon idag, 8 år gammal, hänga med och hon tyckte till och med att det var riktigt kul:D Är så himla glad:D:D

DSC00061.jpg

DSC00062.jpg

DSC00064.jpg

Sv: Jag måste få dela med mig av min lycka:D:D:D

[
DSC00064.jpg

Ser nästan ut som hästen funderar vad hon har hittat för liten pryl.
Vovven drar inte iväg till skogs för dig? Har bara träffat en sån och den hunden var snabbare än en pil in i skogen om hon kom lös;)

Sv: Jag måste få dela med mig av min lycka:D:D:D

hahaha ja larven (hästen) älskar hundar:P
Nej hon skulle aldrig sticka. Vi har henne i stort sett alltid lös. Har väl hänt nån gång att hon sprungit efter vilt men de få gånger det har hänt är det bara att ropa in henne och "låta lite sträng" så kommer hon direkt:P Men känner i stort sett ingen annan border terrier som kan vara lös som hon, och då känner jag ändå en hel del:P

Liknande trådar

Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 169
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Min mamma förlorade sin hund för ganska precis ett år sen och har idag köpt en ny valp. :love: Jätteroligt och jag är superglad för...
Svar
5
· Visningar
2 130
Senast: Nota
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära... 2
Svar
24
· Visningar
8 840
Senast: Migo
·
Övr. Hund Jag har en omplaceringshund (staffe/blandras) som tros vara 12-14 år gammal. Han är adopterad från Irland och jag vet inget om hans... 2
Svar
30
· Visningar
7 606
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka