Bukefalos 28 år!

jag måste nästan också

P

Pretty_Fly

dela med mej lite av min glädje.... :angel:
har äntligen börjat lite på skolorna. härlig känsla det där :banana:
känns att det går framåt i alla fall.
 
Gratis och jätte kul! :bump: Fortsätt kämpa för jag har en glädjade nyhet till dig ring mig i kväll vid 19 tiden så skall jag för dig något roligt berätta. ;) :p :)
 
Vad underbart!
Sist jag red dressyr tror jag vi fick till ett litet genombrott i öppna! Nu är jag sååå sugen att öva igen men jag kan ju inte rida dressyr varje dag så jag får nog ge mig till tåls nån dag till innan jag prövar igen.
 
Och jag är glad för Tristan har gjort sina första riktiga galoppslutor och Nisse har gått böjd på volt i båda varven utan att försöka göra tusen andra saker (äta upp grimskaftet, trängas, trava och sånt där).
 
gaaah. nu blir jag nyfiken ju! menar du på allvar att jag ska ringa?!
:eek:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tänkte att det kunde vara bra med en tråd där vi postar småsaker i livet som ger oss glädje, små guldkorn som gör att mörkret inte...
17 18 19
Svar
373
· Visningar
13 856
Senast: Scata
·
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
480
Ridning Hej, jag ska börja rida fei med min ponny nu om ca en månad. Jag inser själv att jag måste rida mer och inte bara kan åka runt och...
Svar
4
· Visningar
981
Senast: Amanda_F
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
826
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp