Bukefalos 28 år!

”Jag säger aldrig du till kungen”

Sv: ”Jag säger aldrig du till kungen”

Kungen skall halshuggas! Ner med monarkin! Makten till folket!


- Ejniz
 
Sv: ”Jag säger aldrig du till kungen”

Kungen och dess familj hjälper Sverige och vårt näringsliv mer än vad de andra politikerna kan göra. Go Go vår underbara kung!!
 
Sv: ”Jag säger aldrig du till kungen”

Carpe_Diem skrev:
Kungen och dess familj hjälper Sverige och vårt näringsliv mer än vad de andra politikerna kan göra. Go Go vår underbara kung!!

På vilket sätt är det nytta till oss? Något säger mig att den lilla profit som näringslivet får ta del av på grund av kungen är försvinnande liten jämförbart med vad kungen kostar oss medborgare.

Ner med monarkin!
För demokrati!


- Ejniz
 
Sv: ”Jag säger aldrig du till kungen”

Jag skulle nog säga du till kungen.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter (NSD) Hos fembarnsfamiljen Pohjanen-Tegelid på Sirillus är hästen ett naturligt inslag i helg och vardag. För Patrik Tegelid, 36, har...
Svar
0
· Visningar
802
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (NSD) Ryttare som tävlar för annan förening får betala dubbelt så mycket för ett terminskort jämfört med övriga medlemmar och ryttare...
Svar
1
· Visningar
972
Senast: kopparberg
·
  • Artikel
Hästnyheter (NSD) Luleå Ridklubb på Hertsön har hamnat i ekonomiskt trångmål.- Ridklubben överlever inte utan den ideella hjälpen, säger...
Svar
8
· Visningar
1 203
Senast: mariiaE
·
  • Artikel
Hästnyheter (NSD) Ingela Olsson, regionalt skyddsombud för Kommunal Norrbotten, säger att Arbetsmiljöverket kontaktade henne direkt när de fått in...
Svar
0
· Visningar
910
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Barmarksdrag/canicross
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp