Bukefalos 28 år!

Jag såg min drömman, men fegade ur

tott

Trådstartare
...fast det kan jag ju förstås inte veta.

Åkte tåg en längre sträcka i helgen och fick då ögonkontakt med en man som såg ut som "min". Eftersom resan var lång inkl. tågbyte (till samma tåg) så rörde vi båda på oss en del. Våra blickar möttes flera gånger och jag är säker på att han noterade mig också - inte bara såg.

Han reste ensam och såg ganska "singel" ut. Han steg av på min ort.
Usch vad jag är arg på att jag var så feg att jag inte vågade säga ett endaste ord till honom!!! Jag ville ju!

I lokalblaskan finns det en sms-spalt dit jag skickade ett sms till "honom". Beskrev resan/situationen lite och skrev att jag skulle vilja ha kontakt med honom. Sms:et publicerades i tisdags och än har jag iaf inte fått svar via tidningen (och givetvis inte på annat sätt heller eftersom han inte har mina kontaktuppgifter). Räknade ut att ett eventuellt svars-sms tidigast skulle finnas i tidningen idag.

Suck! Antar att jag bara får se lyckan gått mig förbi :banghead: ...för vad annat kan jag göra?

Onödig tråd, jag vet, men jag är sur på mig själv :arghh:
 
Sv: Jag såg min drömman, men fegade ur

Jag är lite fånig men tror på att det blir om det är meningen. Då möts ni igen. Jag hoppas det :)
 
Sv: Jag såg min drömman, men fegade ur

Men möts ni inte igen är det inte meningen. Då kanske en annan trevlig man får chansen att träda in i ditt liv ist.
;)
 
Sv: Jag såg min drömman, men fegade ur

Jamen nu blir jag riktigt rädd! :eek:

Mitt i allt finns en bild av mannen på min kompis fb-uppdatering. Jag blir totalt knäsvag!!!
...men det står att han är gift :cry:

Skit också!!!
 
Sv: Jag såg min drömman, men fegade ur

Åhhhh.
Irriterande! Men skönt att veta.
Nu får du sikta in dig på en annan drömman :)
 
Sv: Jag såg min drömman, men fegade ur

Skickade ett meddelande till min fb-komis (en kille) och berättade. Jag blev så paff :o
 
Sv: Jag såg min drömman, men fegade ur

Men du får se det positivt, nu vet du att du måste våga nästa gång!
 
Sv: Jag såg min drömman, men fegade ur

När man väl vågar ta kontakt och får ett trevligt gensvar blir man riktigt glad och tänker att NU kanske man kommer någon vart.. :d

Under samtalets gång visar det sig att kvinnan är lesbisk och har "flickvän". :banghead:

Så hur man än vänder och vrider på livet är arslet alltid bakom. :meh:
 
Sv: Jag såg min drömman, men fegade ur

Helt OT för TS och borde egentligen hålla mig på ÄU, men:

Det är verkligen ibland helt omöjligt att göra rätt när man är tjej och intresserad av andra tjejer. Såklart är jag trevlig mot folk som pratar med en, men oftast så är det där trevliga som någon röd vimpel och när man sedan säger att man är a.) inte intresserad av män och b.) upptagen med en annan kvinna och lycklig med denne - vilket är sanning för mig - har det alltid blivit två reaktioner:

a.) Nej, men kom igen, inte är du helt lesbisk? Du kan väl släppa loss för mig? Hon behöver ingenting få veta. Vi kan vara hos mig och ha sex, det är lugnt!

b.) Ni vill inte ha en trekant?

... Och jag känner bara spontant att jag vill dö lite på insidan och får sedan hela tiden säga "nej, nej, nej, nej, inte intresserad, nej, nej, gå."
Många gånger har det slutat med att jag har fått fräsa av dem - ibland skrika - för att bli av med dem. :yuck: Det är inte enkelt att vara på någon sida, uppenbarligen. Nu hoppas och tror jag att du inte agerar så, men jag fick bara många sådana minnen av ditt inlägg.

Till TS: Tråkigt att han visade sig vara upptagen! :(
 
Sv: Jag såg min drömman, men fegade ur

Fast det du beskriver upplever vi som är heterosexuella också.
Jag får ungefär samma kommentarer när jag artigt avfärdar någon, fast inte den lesbiska delen då förstås.

"Sambo säger du? Men vart är han ikväll? Vi kan ju ligga lite hemma hos mig och sen kan du gå hem till dig."

Det handlar inte om din sexualitet, utan om många killars brist på att inse att man helt enkelt inte är intresserad. Det kallas även för att tjata och övertala.
 
Sv: Jag såg min drömman, men fegade ur

Jag inser att heterosexuella också råkar ut för liknande, självklart! :)
Fast nu spann jag ju vidare på det som DreamBoy skrev om att tjejer (som hans inlägg handlade om) visade sig vara homosexuella och i förhållanden.

Hur som helst är sådana människor som du och jag både har erfarenhet av riktigt enerverande. :banghead:
 
Sv: Jag såg min drömman, men fegade ur

Hon och jag är fortfarande riktigt bra vänner och jag är även vän med hennes nu ex. :D

Livet är fullt av överraskningar vilket är som en krydda på tillvaron. :cool:
 
Sv: Jag såg min drömman, men fegade ur

a.) Nej, men kom igen, inte är du helt lesbisk? Du kan väl släppa loss för mig? Hon behöver ingenting få veta. Vi kan vara hos mig och ha sex, det är lugnt!

b.) Ni vill inte ha en trekant?

c) Du är inte lesbisk, du har bara inte träffat rätt man förut.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hönstråden II
  • Kattbilder #9
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp