JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Jag tror de håller på att förlora förståndet...
Övr. Katt
Trådstartare
Trådstartare
alfur
Startdatum
Startdatum
13 Okt 2007
Svar
Svar
5
Visningar
Visningar
998
Slog upp ögonen och möttes av denna syn 5 cm från mitt ansikte. Får nog flytta nattduksbordet lite
.
Gick upp och möttes av nästa syn. Han gillar att ligga på lite oväntade ställen
.
Det börjar bli lite kyligt så det går inte att ha öppet till balkongen hela dagarna. Att ha stängt går visst inte heller, har ni sett en mer galen och förorättad blick? Den där synen möttes jag av när jag tog ögonen från skärmen en stund
. Underbara kattflicka
.
Sv: Jag tror de håller på att förlora förståndet...
Haha vilka härliga, speciellt tevekissen
Haha, underbart!
haha
underbart
Sötnosar! Bilderna var helt underbara!
Övr. Katt
Hej!!
För ca tre veckor sedan så skaffade jag två katter att ha som stallkatter. De är ett år gamla och har varit innekatter fram...
Övr. Hund
Vill bara skriva av mig.
I dag skall en av våra gamla kompisar få somna in. Mattes hund ända ut i klorna. Då vi träffades så litade...
Övr. Katt
Dörrar:
Tillåt inga stängda dörrar någonstans i något rum, inklusive garderobsdörrar. För att öppna en dörr, ställ dig på bakbenen och...
Lekstuga
Småbarn Jag tror att just att den INTE har ståhöjd (för en normal vuxen) är det som gör att man inte behöver följa byggregler. För att det då...
MiaMia
40 minuter sedan
Svar: 10
Visningar: 223
Barn
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Jag väntar på att valp ska somna efter morgonbestyr och frukost så att jag kan jobba en stund innan vi tar en timme i skogen. Jag har...
Philosophia
44 minuter sedan
Svar: 613
Visningar: 17 648
Allmänt
Störiga saker vi stör oss på, del 39
Tjatter Jag har en liknande störning. Jag måste just nu hantera en stor mängd dokument... varav väldigt många är skrivna av någon med vad som...
athena_arabians
Idag kl 05:16
Svar: 1 789
Visningar: 92 022
Allmänt
Bästa länet för häst?
Hästmänniskan Hakar på övriga, kolla in Östergötland samt områden runt Skara och Skövde :)
AbCdE
4 minuter sedan
Födda 2022
Avel Igår var Bob på genrep inför unghästtestet. Första gången på bortaplan, förutom skoning i särbons stall, han var väldigt spänd men...
Robina
35 minuter sedan
Svar: 544
Visningar: 79 148
Avel
Födda-24
Avel Kan du förklara hur det ser ut, eller lägga upp en bild? Vad är halsringen gjord av? :) Jag har aldrig kört unga hästar i transport...
Jordgubbkiwi
Igår kl 23:48
Svar: 104
Visningar: 6 984
Avel