Jag vill logga in!!!!

prinsus_

Trådstartare
Kan någon hjälpa mig för Gunnar verkar inte ha lust eller nåt.
Vart ska jag vända mig? Jag kan inte logga in på mitt login "Prinsus" som jag har haft sedan stallet.se. Det går inte heller att skicka efter ett nytt lösenord eftersom jag har bytt e-mailadress och därmed inte kan öppna några lösenordsmail! Jag har skrivit ett gäng meddelanden till forumansvariga de senaste veckorna men jag får inte ens svar :confused:
Känns tråkigt att börja om på ett nytt login tycker jag...
 
Sv: Jag vill logga in!!!!

Har du skrivit dom som anonym då??
Har du lagt frågan under Bukehjälp?
Så stor skillnad mellan namnet är det ju inte så det borde väl kvitta?
 
Sv: Jag vill logga in!!!!

Nej! Självklart har jag inte skrivit dem som anonym. Jag har angett allting, min nya mailadress, mitt lösenord allt! Det känns tråkigt att börja om på nytt login eftersom man tappar antal inlägg, alla privata mess är borta mm.
 
Sv: Jag vill logga in!!!!

Förlåt men jag skrev nog otydligt ang annonym :o eftersom du inte kunde logga in med ditt gamla nick så antog jag att du inte kunde göra något alls med det nicket för då kan du ju inte skicka något heller??
Som sagt
Lägg frågan under Buke-hjälp (om du inte redan har gjort det)och så kan du PM Gunnar så kanske han ser din fråga så kan han nog hjälpa dig att få svar..

lycka till
 
Sv: Jag vill logga in!!!!

Kort svar på detta är att om du inte lydde uppmaningen om att byta lösenord och se till att du hade en fungerande e-postadress när jag informerade om detta under en månads tid innan flytten till det nya systemet så finns det i princip inget att göra.

Jag kan inte vara säker på att du med en ny e-postadress verkligen är samma person som den med den gamla adressen. Vem som helst skulle kunna påstå sig vara den gamle användaren.

Ett förtydligande: Jag har aldrig haft någon hästsite som hetat stallet.se dock hade jag stallet.com
 
Sv: Jag vill logga in!!!!

Mitt förra nick försvann helt i skiftet, även inlägg som jag gjort försvann. Det är lite kul, man ser att folk uppenbarligen har svarat, men inlägget de svarat på finns inte längre....
 
Sv: Jag vill logga in!!!!

:D Yepp!
Det var nästan lite spooky ett tag när jag letade spår efter mig själv, som en av de där filmerna när huvudpersonen vaknar upp och plötsligt är någon annan!
 

Liknande trådar

Bukefalos Jag har blivit utloggad på min mobil och kan inte komma ihåg mitt lösenord. Jag har flera gånger klickat på "glömt lösenord" men mailet...
Svar
13
· Visningar
1 479
Senast: Gunnar
·
Juridik & Ekonomi Tja, de fortsätter i samma ton. Jag försöker få ersättning för utläggen de orsakade när de inte dök upp enligt avtal. Trots skriftligt...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 845
Senast: Migo
·
Relationer Jag är i en lite knepig situation angående en vän som vill komma och hälsa på.... Kort intro: vi var jobbkollegor när jag först kom...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
12 486
Senast: Saeta
·
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
32 649
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp