Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Det är en väldigt skön sadel, tyvärr verkar de endast passa väldigt smala hästar i stil med fullblod. En sadelmakare blev helt förfärad när jag kom dragandes med Jaguaren till min häst som är lite bredare än så. Han sa att de passar hästar som är lite tanigare än hon (sadeln var inpassad av en annan sadelmakare,tyvärr en riktig klåpare).
Ang kvalitén tycker jag man kan få bättre för samma peng De blir baksuttna på nolltid, men det är ju en väldigt skön sadel om man som jag inte tycker om de som är lite bredare, ex. childeric. Storlekarna skulle man väl kunna säga känns nästan lite mindre än vissa andra sadlar, ex jämfört med min crown som jag har nu.
bredare fungerar inte alls för min del. För tillfället är min häst rätt omusklad och jag har eventuellt möjlighet att byta jämt med min ena passier. Så tanken är att musklar hästen sig ur den ska de säljas. Det är med andra ord ingen ny sadel
Hästmänniskan Låter som ett klokt köp!
Jag vet väldigt många med superfina hästar, som de knappt klarar av och inte kan mer än skritta i skogen.
Jag...