Jaha vad gör vi del LXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Funderar på att köpa en träningscykel. Då kanske jag skulle hinna träna och slippa bada i vassen framöver..
Vet inte var den skulle få plats bara. Funderar på att fråga gårdsägaren om jag får hyra ett av deras b&b rum att ha den i. :p
Har en träning cykel som bara står i ett hörn...
 
Har vaknat och kan inte somna om. Jädrans filter på akvariumet att låta...
Ska hämta ut lite paket från Ica idag. Sedan månadsmöte på Akvarieföreningen i kväll :nailbiting:
 
Idag är det en dålig dag. För trött, för känslosam, för mycket allt. Det är tur att jag är så pass mycket själv som jag är, trots stor arbetsplats, går runt och gråter till och från :(
 
Sitter i en kall bil, kissnödig som fan, och väntar på utbildningsledaren. Vette tusan var han håller hus.. Funderar på att åka iväg och hitta en toalett nånstans, frågan är var? Aaaaah, kris!!
 
Fastnade i telefon med fd stallägaren så jag kom inte i säng förrän vid ett. Har drömt mardrömmar till och från hela natten så just nu är jag orimligt glad över att jag har semester. Ska bara glida runt idag hade jag tänkt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
180
· Visningar
8 525
Senast: MJLee
·
  • Omröstning
Samhälle Provar göra en tråd om detta viktiga ämne.
2
Svar
30
· Visningar
8 315
Senast: bollen__
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
11 12 13
Svar
255
· Visningar
6 064
Senast: Trott
·
Samhälle Hittade ingen klimattråd som inte är urgammal. Tänkte först lägga den under svensk politik men det är ett tillräckligt viktigt ämne för...
Svar
0
· Visningar
57
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Spindeltråden (utbruten från Vad gör vi CXIII)
  • Valp 2024
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

  • Nybörjarponny!
  • Föl 2023
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

Tillbaka
Upp