Jaha vad gör vi del LXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja ha! nu då? full med enegi men inget att göra. Jo jag har saker att göra men inget jag vill göra. Starta motorn och låta den gå tomgång, Tar nog en promenad.
 
Allvarligt, var håller killen hus? Har suttit här rätt länge... Han borde komma snart tycker jag. Säkert kört vilse igen..
 
Har du nått nummer? Annars när du väntat så länge och han inte hört av sig skulle iaf jag inte väntat längre. Nån måtta får det va :mad:

Jag måste vänta, han ska hålla utbildning med mej idag. Har väntat sen åtta i morse.. vet att han hade lite att göra på morgonen men nu börjar det bli löjligt. Ska ringa om en liten stund och höra var han är. Borde inte ta mer än 40 min att köra hit.
 
Jag måste vänta, han ska hålla utbildning med mej idag. Har väntat sen åtta i morse.. vet att han hade lite att göra på morgonen men nu börjar det bli löjligt. Ska ringa om en liten stund och höra var han är. Borde inte ta mer än 40 min att köra hit.
Du har alltså väntat i två och en halvtimma :crazy: han kanske inte kommer alls :cautious:
 
Våran tröja var också för kort,får köpa en ny tills nästa år.
75gsOi1.jpg
:rofl: Vad har du gjort, hon ser ut som att hon kommer att äta upp dig levande, så snart du vänder ryggen till! :nailbiting: :love: :laugh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
180
· Visningar
8 575
Senast: MJLee
·
  • Omröstning
Samhälle Provar göra en tråd om detta viktiga ämne.
2
Svar
30
· Visningar
8 315
Senast: bollen__
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
11 12 13
Svar
255
· Visningar
6 068
Senast: Trott
·
Samhälle Hittade ingen klimattråd som inte är urgammal. Tänkte först lägga den under svensk politik men det är ett tillräckligt viktigt ämne för...
Svar
0
· Visningar
57
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Nybörjarponny!
  • Föl 2023
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

Tillbaka
Upp