JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Jakt- och spårklippningar
Ni som klipper jakt- och spårklippningar, skulle ni vilja ladda lite inspirationsbilder på upp hur ni gör till mig och andra velpottor som funderar på vinterns design..
Tackar på förhand..
Sv: Jakt- och spårklippningar
Så här klippte jag min häst nu
Dålig bild men du ser i alla fall.
Kanske inte helt tydlig bild eftersom den är snett framifrån men så här såg förra foderhästen ut för ett drygt år sedan när han var nyklippt.
En "egenkomponerad" variant av spår/halsklippning
Hästvård
Hej! Har en snabb fråga jag inte lyckats googla fram svaret på!
Min häst är betäckt pga livslång skada. Inget hon har någon smärta av...
Hästvård
Hej!
Tänkte höra om någon hade liknande erfarenheter. Mitt kallblod har återkommande problematik med magsår just vintertid av någon...
Fordon
Hej!
Jag har nyligen börjat övningsköra på trafikskola och har hittills tagit tre lektioner med manuell bil, men jag har aldrig kört...
5
6
7
Hästvård
Hej. Är det någon fler som har häst med artros i halskotpelaren?
Givetvis har vi kollat upp detta och fått en diagnos och fört en...
Valp 2025
Övr. Hund Vi ensamtränar, långsamt. Än så länge har han bara varit själv i typ en kvart (jag har ingenstans att gå utan honom 😅) men jag har...
geting
Idag kl 21:03
Svar: 978
Visningar: 71 835
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Sitter och funderar på vad jag ska göra imorgon med hundarna. Cykla kanske? Eller testa att springa med Lily om sambons syster skulle...
Red_Chili
Idag kl 20:50
Svar: 1 403
Visningar: 85 796
Hund
Oseriös avel 2023
Svar: 1 885
Visningar: 184 059
Hund
Nordsvensk Brukshäst
Gnägg I veckan har jag varit funktionär på två olika uppdrag med FNH Värmland. Vi hade med två hästar till ett naturbruksgymnasium där det...
trassel
5 minuter sedan
Skadade hästar och konvalescenter
Hästvård Red ut med sällskap idag och han var så nöjd. Kunde gå först, men även galoppera bakom utan att ha panik. Men rätt stark blir han ute...
Marvin
13 minuter sedan
Svar: 865
Visningar: 68 336
Vård
Brunstproblem?
Ridning Jag hade inte vågat chansa på att detta berodde på brunst. Kolla upp hos veterinär, tycker jag. Kan minst lika gärna vara smärtrelaterat.
Sirap
18 minuter sedan