Jakt ridstövlar

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Jennifer_Cinna
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 1 626
J

Jennifer_Cinna

Hej.
Har länge gått och suktat efter ett par jakt ridstövlar sånna som är svarta med brunt upptill. Men jag har aldrig hittat nån stans i Sverige att köpa sådana till ett rimligt pris. :( Någon som vet vart det kan finnas?

Jag är även på jakt efter ett svart träns med vitt foder som inte verkar finnas någon stans. :crazy:
Någon som kan hjälpa mig?

Sv: Jakt ridstövlar

Jag vet att Cavallo har sånna.

Man kan beställa vilken färg man vill.
Red en häst för många år sen, vars ägare hade grönt upptill. Har sett folk med blått, samt vinrött.
Svarta stövlar har det suttit på.

Sv: Jakt ridstövlar

Hej.
Har länge gått och suktat efter ett par jakt ridstövlar sånna som är svarta med brunt upptill. Men jag har aldrig hittat nån stans i Sverige att köpa sådana till ett rimligt pris. :( Någon som vet vart det kan finnas?

Jag är även på jakt efter ett svart träns med vitt foder som inte verkar finnas någon stans. :crazy:
Någon som kan hjälpa mig?

Vill också ha! :love: :bump:

Jag är lite kär i det där gamla "rida på milton" stuket,
med röd kavaj och brunt träns å sadel å svarta stövlar med brun kant.. :love:

Liksom lite gammeldags, blir så nostalgisk när man ser bilder o tidningar från 70, 80 å 90 talens hoppekipage som ser ut så.. :)

Så det är lite ironiskt att jag har en islandshäst där, hm ptja, kanske 80% av utrustningen till islänningar är ju svart med mässingspännen.. :cool:

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
666
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 855
Senast: Squie
·
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
5 077
Senast: ildiko
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 165
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈